Tomine is my star Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Jeg kjøpte en utedress på Cubus i oktober...har brukt den normalt mye. Nå har den revnet i sømmen i skrittet,og en knapp har løsnet. Kan jeg klage på den?
Tomine is my star Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. februar 2008 Hva ville dere ha gjort?
Salat Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Kommer litt ann på prisen.... Hadde ikke orket å klage på en dress til 200-300 kr, men er den dyrere hadde jeg sikkert gjort det. Du kan jo bare klage om du føler den var for dårlig!
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Hvis sømmene har revnet så hadde jeg klaget. Det er for dårlig. Og den dressen var jo ikke så billig at man ikke kan forvente at den skal holde en sesong?
ALIICE Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Hadde det vært reima, ticket, troll, el lignende hadde jeg kanskje klaget. Men ikke på en dress kjøpt på cubus nei.
skogsmusa Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Bare å klage! Jobbe i butikk selv, og jeg hadde tatt den i mot! Om den da ikke er tre år gammel liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå