Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Ser det blir mest praktisk her. Yttergangen er så liten som den bare kan bli (1 kvadratmeter kanskje) og så er det 5 trappetrinn ned til gårdsplassen. Garasjen er tørr, men selvfølgelig kald...og så har vi katter som er der inne... Tja,,da dukket nok et problem opp. NOen med erfaring fra "garasje-parkering".??
Phantom´ Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Vi har vogna i garasjen. Funker bra det. Men jog ville tatt inn sengetøy, pels etc, og dradd over myggnettet når vogna står parkert. Har du kombi med bærebag hadde jeg tatt inn bagen.
Sunniva78 har to små Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Vi bor i blokk, 2.etasje. Kommer til å kjøre vogna/understellet i kjelleren, det er bare en liten trapp ned fra inngangsdøra. Så tar jeg bagen med opp i leiligheten. Skulle vel gå bra om man gjør det slik:-)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Når vogna oppbevares i en kaldt fuktig garasje kan du risikere og få mugg på den. Vil anbefale deg og ha den inne til det blir varmere ute. Vi fikk ødelagt flere vogner i barnehagen en vinter/høst fordi vi hadde ikke varme inni bua. Kjempe kjedelig.
charlotteb_ Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 skal ha understellet i garasjen og bagen i huset, men når eg går over til sportsdelen blir nok hele vognen stående i garasjen, som den har gjort med storesøster. bare ett lite tips angående katter, selv om de ikke tisser oppi vognen har vi hatt en hannkatt på besøk som markerte veldig på vognen pga løpetid og det var helt grusomt og få vekk så viss du vet at det kommer katter inn i garsjen ville eg ikke hatt vognen der:)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Støtte den der med mygg. Tralla vår ble full av mygg når den stod i garasjen. Spesielt på denne årstiden da det er kaldt og fuktig.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Sikkert greit dersom den er tørr. Men jeg ville tatt inn bagen for den blir fort rå av å stå selv der det er tørt. Kattene kan du unngå med å dekke til vogna på et vis med netting eller noe.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 ville latt understellet stå i garasjen og tatt med bagen inn.katter kommer lett opp i en barnevogn og kan tisse oppi der,og den lukte får du aldri bort.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Er katteeier og vil bare si at jeg tror ikke katter vil tisse oppi ei vogn, de liker å gjøre fra seg der de kan grave! Men hannkatter kan markere på understellet ja. Men hvordan kommer de seg inn dit? Er det en stor nok åpning til at de sniker seg inn, eller har dere ikke stengt den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå