Huleboer nov 2011♥ Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Hei alle dere! Har titta en stund på hva dere skriver her inne, og har fått mange bra tips, men har ett spørsmål jeg lurte på om noen kunne svare på... Har gått på p piller i siden jeg var tenåring (er 26 nå), har alltid vært flink til å ta pilla og aldri vært gravid. Slutta på p pillene rett før jul, og lurte på om det tar litt tid for kroppen og bli "normal" og kunne bli gravid igjen?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Hei:) Det er veldig individuelt fra person til person. Noen blir jo gravid på 1 pp etter pilleslutt, mens andre bruker laang tid. Det er vanlig å bruke inntil et år. Gyn sa til meg at det kunne ta inntil 1 1/2 år før syklusen stabiliserer seg, min ble stabil etter 2pp´r. Lykke til med prøvingen, håper du blir raskt gravid!
Huleboer nov 2011♥ Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 Det er jo fint å vite, så ikke man begynner å stresse uten grunn! Takk for svaret, det virker som det er veldig mange hyggelige mennesker her inne, føles bra å kunne gå inn på ett sånt sted å møte folk med samme tanker som meg, ingen som vet at vi prøver ennå, syns det er like greit!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 jeg har gått på pilla i ca 5,5 år nå, vi fikk blinkskudd 1pp;) fant det ut idag 4 uker over IKM. Så har nok hatt et veldig lavt hcg nivå. men det varierer helt sikkert! bare prøv å ta det med ro å kos dere.håper det klaffer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå