Sessa ruger igjen... Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Kjøttdeig medium taco saus rømme eller kesam tomat og agurk salsa-ish sak (kutter opp i småbiter og blander i en bolle) masse guacamole ost (i den rekkefølgen og helst i taco mini-tubs!)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 løk, mais, paprika, salat, rømme, taco saus, agurk, ost og tomat:))
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Jeg MÅ ha Kjøttdeig offkors masse ost maaaasse rømme extra hot tacosaus kinakål eller vanlig grønn salat agurk paprika og maaaaaasse rødløk namnamnam
storebror og junibaby=) Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 kjøttdeig ost rømme tabasco mais agurk og salat hender og vi har tomat og taco saus. Bruker lefser
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 MÅ HA DET, BARE MÅ HA DET: Kjøttdeig Hot taco saus Mais, masse mais Agurk Løk Kinakål Ost, masse ost Helst i tacobåter eller lefser... NAMMENAM
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Kjøttdeig Hot tacosaus Agurk Paprika Crispi salat Ost Og denne rekkefølgen følges slavisk hihi
Adalis Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Salat Tomater Agurk Ananas Mais Rømme (MASSE!!!) Kjøttdeig Ost Tacosaus I den rekkefølgen ja.. Kan droppe mais og agurk, resten må jeg ha! )
Kjærlighet <3 Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Vi bruker : taco kryddret kyllingfileet (av og til kyllingkjøttdeig) Mais ost salat tomat agurk paprika løk medium salsa eller taco saus rømme Skjell eller lefser
vi blir 4 :o) Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 der fant jeg ut hva vi skal ha til middag i kveld ja ... ) elsker taco, men hadde glemt det..
selfangerkjerringa Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 - Hjemmelaget guacamole - habanero/tequila-salsa, eller rio grande-salsa - mais - stekt sopp og så det vanlige standard-greiene da; tortillalefser, isergsalat, tomat, agurk, kjøttdeig osv.
~Aurora~ Skrevet 1. februar 2008 #12 Skrevet 1. februar 2008 Det vanlige, som kjøttdeig, grønnsaker osv. er selvfølgelig med. Men det som gjør taco`n komplett hos meg er salsasaus og lettrømme =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå