Sara Rompompei Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Da hadde jeg ikke sitti her Ti-hi Stakkars gulljenta mi. Syntes det var så stas med all snøen så hun spurte pent om hun ikke kunne få gå ut og måke litt.... Mor kan ikke bøye seg og løfte tungt, så hun kan jo ikke, far har stiv nakke, så han bør ikke. Så man kan trygt si at det var et kjærkomment spørsmål. Så nå står hun ute og hakker og spar, stakkar, tenker hun angrer seg grønn. Og så alle disse måke-mennene som er ute og kjører nå da... Hadde jeg sitti i en sått traktor og sett et barn som svetta og strevde tror jeg jammen jeg hadde brukt 2 min og pløya opp for dem jeg.... Men det gjør de ikke gitt.... Men måke igjen innkjørselen vår... DET er de gode på!
Plutseliten :) Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Så flink hun er da! Og fysisk aktivitet og frisk luft er bare bra. Og en varm dusj og kakao og masse ros når jobben er gjort ) Er ikke så mange måke-menn eller måke-jenter her hos oss heller. Hun svane-datteren min, hun var nemlig såååååååå sliiiiiten etter skolen at hun ikke orket å bære opp det nyvaskete tøyet sitt engang Er det mulig????!!!
Sara Rompompei Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 Jadda. Hun syntes faktisk det var moro også hun ) Fikk ikke tatt så mye da. Men har da i allefall fått laget en liten sti, så kan jeg jo bare sette bilen litt sånn på høykant, så går det så fint som bare det ;D Nå er hun vel plassert på badeland med ei venninne. Som bonus for at hun har vært så flink og hjelpsom i det siste. Skal jammen ikke se bort i fra at denne snømåka roper på henne i morgen også hihi... Det ville vært kjekt, for på søndag må vi tidlig avgårde for å spille håndball Bære opp nyvasket tøy kommer jo i en heeelt annen kategori da.... Det er jo sånne schedelie oppgaver som aaaaaldri tar slutt det. Noe helt annet med snø man har gått og lengtet etter heeele vinteren og som plutselig kommer... Da MÅ man bare ut og ta og føle litt på det da hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå