Gå til innhold

Mor og barn undersøkelsen -hvordan delta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEi.

Ser at flere her inne deltar, men hvordan gjør man det? Har vært på 1 kontroll med jordmor men hun sa ingenting om det....? Blir man kontaktet eller?

Noen som vet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble spurt om det i andre svangerskap.. I første hørte jeg ingenting og ikke nå heller... Er bare 11+4 da, husker ikke når jeg ble spurt forrige gang, husker heller ikke om det var av legen eller jordmor.

Kanskje ikke så mye hjelp å få hos meg:-) Hvertfall ikke utenom at jeg ble spurt hvertfall:-)

Skrevet

Jeg fikk info om det når jeg fikk papirene til ul timen. Og senere kom hefte med spørmålene. Men jeg hadde jo ikke svart ja noen steder før heftet kom. Men jeg deltok da :)

Skrevet

Jeg fikk også info om det sammen med ul timen. Fikk det sist også selv om det var et annet sykehus. Om du allerede har fått time til ul kan du jo ringe sykehuset og spørre?

Skrevet

Jeg fikk et brev i posten der undersøkelsen lå. Der stod det at jeg kunne velge om jeg ville være med eller ikke. Hverken legen eller jordmor hadde nevnt det på forhånd.

Skrevet

Okei, får vel vite litt om det når jeg skal på ordinær ultrlyd da:)

Takk for svar!

Skrevet

Kommer vell ann på hvor du skal føde for tror ikke de har det på alle sykehus men skal ikke si sikkert..

Jeg fikk papirene tilsendt rett etter jeg hadde fått time til ordinær UL med beskjed om hvist vi ønsket og delta så skulle vi ha med ferdig utfylte papirer på UL..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...