Grateful mom Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Går det greit eller blir det for tungt rett og slett?
JordbærMamma Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Jeg synes ikke det var så tungt med Simo Kombi med en baby oppi husker jeg, men nå har jeg heller ikke erfaring med noe annet... Med 2-åringen her i huset er det tyngre selvsagt, men synes nesten det er like tungt i reisetrilla. Kanskje andre har større sammenligningsgrunnlag? Liker forsåvidt vogna kjempegodt!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 JEPP det har jeg 7 mnd erfaring med!! Og det er drittungt. Nå snakker vi om ordentlige bakker altså, bor på vestlandet. Vi kjøpte en OTH da lillemor var 7 mnd og det var en helt annen verden. Så nå er det kjøpt bag til den. Sparer kroppen for 10 kg og vel så det med å velge en lettere vogn. Det er jo bedre trim å skyve på en tung vogn. Men det spørs helt an på hvordan rygg og bekken er etter fødsel! Så vurder noe annet og lettere. Simoen er solid og alt det der men alt for tung syns jeg.
Grateful mom Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 Har snakket med flere venninner, som ikke har hatt noen problemer. De har bare sett på det som en ekstra treningsøkt, og det er jo egentlig veldig greit.. kan jo skjønne at det ikke alltid passer like godt å skulle dra vogna opp bakker, men får prøve å gjøre noe med innstillinga mi istedet.. Eneste er hvis det blir tiltak å skulle gå tur pga vogna er for tung.. men igjen.. innstilling... Kanskje? Håper noen flere har erfaringer!!!
siste"mann" ut Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har simo duo. men har aldri reagert på at den er særlig tung i bakkene. Eneste jeg merker forsjell på er om det er lite luft i hjulene, da blir det straks tyngre. Jeg har hatt samme vogna til mine to og nå skal 3. (og siste) få slite den ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå