skogsmusa Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Referer til innlegge før idag der jeg spurte etter hva man kan forvente å tjene når man jobber i barnehage... Idag er jeg ansatt i klesbutikk. Timelønna er egt bra den, men det hjelper svæææææært lite når man ikke får timer. Jobber 20 timer i uka, og vi krangler om de timene vi kan få jobbet ekstra. Så jeg vurderer fram og tilbake. Jeg kunne tenke meg å jobbe i barnehage, ikke bare for å jobbe med barna, men da får jeg dagjobb, fri hver helg osv... For det har jeg jo ikke nå. Men så er det denne lønninga da, som man dessverre er så avhengig av. Hvis den ligger på 15000 og over det (håpe, håpe) så kan jeg gå for det, men ligger det på rundt 12000, så kan jeg jo nesten bli der jeg er nå, for der ligger jeg på rundt 10,000 i mnd... Huff, dette er vanskelig..
blittmamma07 Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 det er vel ikke noe vits å jobbe i barnehage hvis du ikke er interessert i barn ...
skogsmusa Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2008 Da skrev jeg nok litt dumt i det innlegget hvis du tolket det sånn. I tillegg til det at jeg har veeeeldig lyst til å jobbe med barn, var det andre positive sider ved denne type jobb, mente jeg å skrive.
meg & to små vampyrer Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Hva har du i timelønn nå? Jeg får 124,5 i den ene barnehagen jeg er vikar i.
2 gutter og 1 jente Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Tror det er vanlig å ligge på mellom 200000-230000 i årslønn som barnehageassistent. alt etter om det er privat eller kommunalt og om du har noe anisinitet eller ikke.
skogsmusa Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. februar 2008 Mulig du ikke er på nett akkurat nå, men jeg har 138,50 i timen i klesbutikken.
meg & to små vampyrer Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Oi, det var da voldsomt bra:)
skogsmusa Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. februar 2008 Ja! hadde jeg bare fått flere timer.... !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå