Gå til innhold

Hvordan var det med graviditet og vibrator igjen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker jeg spurte jm sist, men hun ble så brydd at jeg i grunnen ikke fikk noe glupt svar. Trenger utvendig stimuli for å få orgasme, så vi bruker ofte en vibrator eller vibrerende egg under samleie. Hender mannen min sniker vibratoren litt inn i meg også, mener at det er "farligere" enn utvendig vibrering... og det er vel kanskje verre på slutten enn det er i 1. og 2. tri?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke?

Og om det er ikke innvendig vibrering + utropstegn, er da ikke utvendig vibrering med et lite utropstegn, spørsmåltegn eller er det greit?

Skrevet

Hm, kan vel ikke egentlig gi deg et 100 % godt svar der, men vil tro at innvendig vibrering er ganske mye mer voldsomt for livmormunnen enn utvendig?!

Skrevet

jeg "undersøkte" dette da jeg var gravid, og kom frem til at det ikke skal vibreres innvendig :) kan brukes oppi, men da skal ikke vibratoren være skrudd på selvsagt.

Skrevet

Jeg har søkt etter dette innen medisinske artikkler, men finner ikke noe som hverken bekrefter eller avkrefter om dette er farlig:-) Dildoprodusenter advarer mot bruk pga frykt for erstatning hvis det skulle gå galt!! Kirkens tullinger sier at dette er straffbart og at du mest sannsynlig vil brenne i helvete! Massører har fremdeles ikke forvoldt skade hos gravide, så om fosteret får litt vibrerende massasje mellom slagene, så finnes det fremdeles ingen som kan si at dette er farlig eller ikke:-)

Skrevet

Anbefalingen jeg har lest sier ikke innvendig, med forklaring i at vibreringen kan forårsaken trøbbel med barnets hjerterytme?!

Aner selvfølgelig ikke omd et stemmer, men en eller annen plass er det nå lest...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...