minlilletass Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Jeg er omtrent 7 uker paa vei naa, og har helt mistet lysten paa sex. Er det andre som foeler det saann? Orker ikke aa bruke sexforumet, virker som det blir brukt som et minipornoforum.. Tror vi har hatt sex tre ganger paa syv uker! Fikk litt nok av rutinemessig sex for aa bli gravid, saann annenhverdagopplegg! Hjelp....
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 jeg hadde det akkurat likt, null sexlyst uke 5-8. men så smalt det, og den kom for fult tilbake i uke 10, kansje mer enn vanlig, hvis det er noe trøst får se hvor lenge det varer, hehe manglet den antakelig pga kvalme, trøtthet og magesmerter.. men nå har jeg ikke det lenger, og da er alt i orden
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 har ikke så kjempelyst nei:( men visste ikke jeg var gravid før idag da.. men sexlysta har dabba av ja.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 hehe kjenner meg igjen ja, men tror det ligger hos oss at vi er redde. har mistet 4 ganger..er redd for alt..:-) vi koser oss ofte, men ikke altid fult ut..eller ( fult inn:-)) hehe
babygullz <3 vilde Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 jeg er heller ikke særlig keen på sex...har ikke vært d siste ukene, og iallefall ikke etter jeg fikk positiv test! Stakkar sambo...får kjøpe han en sånn en oppblåsbar sau med lyd- bææ! hehe
Gullklumpen! Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Hei! Er 11+0 og her har det vært tørketid helt siden EL!! Tanken på sex streifer ikke hodet engang, men har begynt å merke det litt på samboeren at det snart er tid for en smakebit igjen...(hehe..)
stratosen_er mamma_ Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 har ikke hatt sex siden el vi heller....men d sitter såå i første gang jeg mista for da kom blødningene etter sex, og jeg er livredd for at d skal skje igjen...vet d kanskje høres dumt ut, men det er jo ofte man kan blø litt etter sex i sv.skapet og jeg vet at jeg da hadde kommet til å blitt hysterisk å sikker på å miste igjen.... i tillegg er jeg veldig trøtt og plaget av kvalme både om morningen og om kvelden så jeg sovner stort sett med en gang jeg legger meg...så blir lite kos på mannen her, men han skjønner meg heldigvis:) (jeg har mista to ganger da...og vi har prøvd iherdig å bli gravid igjen så er på en måte litt godt med en tørkeperiode:P)
Mama B Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Er 5 + 4 og har ikke hatt sex siden det klaffa.. Herregud! ;-) men tror som flere sier at det ble litt nok da vi stresset med å ha sex hver dag for å få det til å klaffe.. Kjenner meg null interresert i sex akkurat nå, men det kommer vel tilbake snart.. (Jeg er litt unnskyldt da, mannen min jobber nesten hver kveld/natt og vi har nesten ikke sett hverandre etter at jeg ble gravid..)
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 Kjenner meg igjen i dette ja...tenker på sannsynligheten for å miste, vet ikke engang om det ER nlig men får ikke shaka følelsen.... Men det har blitt mer enn 1 blowjob i dusjen for å si det sånn. Forrige gang tenkte jeg ikke tanken engan og var så sikker på at det skulle gå bra, fortalte det til alle i uke 5 nå holder jeg kjeft og er uber forsiktig... veit ikke om kunnskap gjør meg så godt jeg :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå