ninanja Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Er det teit å søke på en jobb man har lyst på når man er i uke 18?
solstråle-juli Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Nei, det er ikke teit. Men jeg ville ikke vøre for optimistisk. Det kommer helt ann på hvornår de forventer/trenger at den nye skal begynde... Jeg ville jo nok tenke om om to gange hvis jeg skulle ansette en der allerede er gravid. Vet godt at det ikke er lov at sige. Men driver man en virksomhet så må man tenke på det. Sådan er det bare....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå