Belissimo-venter-veldig Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Høres fryktelig vondt ut. Har lurt på om jeg skal spørre jordmor om dette, men vet ikke om jeg vil hvis det er smertefullt. Virket det for dere som er blitt strippet?
sydilla Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Det er ikke direkte behagelig nei. Med nr. 1 ble jeg strippa og det gikk 1 1/2 døgn så startet fødselen. Nå med nr. 3 har de vel gjort det 5 ganger og fremdeles er ingenting skjedd. Men det er ofte litt vanskeligere å komme skikkelig i gang med nr 3 sier de...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Det er det vondeste jeg har vært borti. Vondere enn riene.
sydilla Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 smerten kommer nok litt anpå hvor "klar" du er. Med nr 1. og første 2 gangene denne gangen gjorde det himla vondt. De siste gangene har jeg hatt 4 - 5 cm åpning og da har det ikke vært så ille...
sydilla Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 jordmor tøyer livmorhalsen din ved å putte noen fingrer opp i vri rundt...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Jeg ble strippet med nr 2, var jæ...... vont. Noen timer etterpå gikk vannet. Dette var rundt midnatt, jeg ble satt på drypp neste morning så ble hun født kl. 13.00. satser på å be om stripping denne gang også om det drøyer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå