Venezia 1 Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Hva mener dere om lagring av stamceller? Noen som har gjort det?
Dotten Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Vi vurderte å gjøre dette før snuppa ble født, men det ble liksom aldri noe av. For øyeblikket er det såpass dyrt, selv om man ikke kan måle liv i penger. Det hadde jo bare vært en ekstra sikkerhet, med tanke på om snuppa skulle bli alvorlig syk i fremtiden, og hennes egne stamceller kunne reddet henne. Vi får bare håpe vi ikke har gjort noe dumt, ved og ikke "fryse ned" denne sikkerheten. Ser ellers ikke noe galt i dette, for de som velger ev. å gjøre det.
Gjest MyIian Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 I min familie er det mye kreft og endel andre sykdommer som kunne vært behandlet med stamceller og som tildels er arvelig. Angerer på at vi ikke frøs ned A. sine stamceller. Men det var dessverre veldig dyrt.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Hadde jeg vist at man kunne lagre stamceller, så hadde jeg gjort det med engang. Fint å ha ved senere anledning om det skulle skje noe med gutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå