Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har lyst på noe godt, men vet ikke hva..
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Vi bruker å kose oss på fredags og lørdags kveldene, så i dag blir det hjemmelaget pizza;) Skal ha i enten litt makaroni (mmmm;)) eller bacon og ellers det vanlige;)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 lasagne? med salat og hvitløksbrød? hjemmelaga pizza?
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Moussaka er også veldig godt da! Sammens med Loff og salat? Biff og fløtegratinerte poteter?? Nam nam;)
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Taco, burritos eller enchiladas er alltid poppulært på fredagskvelden her i huset.
bittelill Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Vi skal ha Tandoori chicken. Enkelt og veldig godt Kjøp pakke fra Toro, kyllingfilet og chiabatta og creme fraiche så er alt bra. Og Coca-Cola Zero så klart
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Her blir det taco i dag, og hjemmelaget pizza i morgen:) Skikkelig standard helgemat... sambo blir nesten litt sur hvis det ikke er noen av delene i helgen.. heheh
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Vi skal ha hjemmelagde kjøttkaker i dag med poteter, gulerøtter og brun saus.. (går bare og venter på at det skal bli ferdig ) I morra blir det taco, søndag blir det wook...
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Vanligvis spiser vi alltid taco på lørdager, men nå har jeg faktisk ikke lyst på det i det hele tatt. I dag ble det lasagne, salat og masse hvitløksbaguetter. Nam. Måtte ha noe jeg kunne ha baguetter til, det er jo så godt! I morgen tror jeg kanskje det blir enten hjemmelaget pizza eller tandoori chichen. Tusen takk for tipsene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå