Gå til innhold

hvor mye skal man leke med dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså,skal man leke med dem hele tiden?Eller bør de lære å leke alene også??

Har en her som helst skulle hatt meg med nesten HELE tiden..Det er noe slitsomt til tider,ihvertfall nå som jeg ikke er i form.

hn går vanligvis i bhg.Men nå er vi hjemme begge 2 pga.at vi er syke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 år forresten

Skrevet

Syns dem bør lære å leke alene også.

Min yngste på 20 mnd'er er kjempe flink å leke alene.

Sitter med bilene sine å brummer avgårde :) hehe

Skrevet

De bør lære seg å leke litt alene ja. Tror de har godt av å kjede seg litt og jeg! Plutselig hopper fantasien frem, og de er kjempeopptatte..

I barnehagen blir de desverre stimulert altfor mye etter min mening, skal finne på noe absolutt hele tiden, og alltid voksne som er med og leker. Kan bli litt vel mye, og vesla her sliter mer med å leke alene etter hun begynte i barnehage. Hun sitter fint i to timer alene altså, men gjerne litt sutring først over at jeg ikke vil være med.

Skrevet

Jeg synes det er viktig at de ikke blir underholdt hele tiden. De må lære å finne på ting selv, og de har ikke vondt av å kjede seg litt. Tror det er bra for å utvikkle fantasien.

Skrevet

Jeg har vært veldig bevisst hele tiden på at de får lære seg å leke selv. Og mine 2 små er kjempeflinke til å leke selv, det er kun når de skal tegne, puzzle eller lese bok at vi gjør det sammen. Har ikke tid til å leke så mye med de heller. Har jobbet til seks hver hverdag fra de var 3,5 mnd, og når jeg kommer hjem er det å evt. vaske klær, vaske hus, lage mat, bade og slike ting som også må prioriteres.

Skrevet

Takk for svar.

Da trenger jeg ikke ha så dårlig samvittighet.Her låter det "mamma,mamma hele tiden nå,kom,se ...osv.Også surving da,når jeg sier han må vente litt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...