Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Hmm... Jenta mi er snart 5 mnd gammel, og jeg kan telle på 1 hånd hvor mange ganger jeg har vært borte fra henne! Syns det er pyton rett og slett... Ikke det at jeg ikke tror mannen min ikke klarer det, eller foreldrene mine..det de er kjempedyktige når det gjelder lille vakre! Men tankene som surrer i hodet mitt er :" Teeenk om ho plutselig vil savne mamma'n sin?"...og så er jeg ikke der! Uff, blir rett og slett litt småcraybanana av å tenke dette hele tide! Idag er jeg invitert med ut..på en øl, OG EN RØYK..og gubben sier: dra, du fortjener det og trenger det... Gjør jeg det? Får vel noia med tanke på om ho savner meg..æsjameg! Ho tar flaske godt, så det er det minste problem.. What to do, girlfriends?!?)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 ut med deg, og nyt det hele med god samvittighet! bebisen klarer seg nok alldeles utmerket:-) god tur! :-)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 trodde nå du skulle si at du skulle bort en helg og hadde IKKE reagert på DET i det hele tatt !! Så hvis det hele dreier seg om en tur på byen... He,he da hadde jeg ikke lurt en gang!!! DRA!! SLAPP AV!! KOS DEG!!! =) Skal på fest i morgen selv =) JIPPI!!! Men røyken får jeg IKKE lov til - blæææææ!!!!
Milla-baby Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Hei. Jeg er nok veldig lik deg der. Har bare vært vekke fra gutten en kveld (da jeg feiret bursdagen min) siden han ble født, og han er også 5 mnd nå (sett vekk i fra,lege/tannlege ol.). Men i morgen skal jeg en tur på byen tenkte jeg. Tror både baby og mor har godt av litt tid vekke fra hverandre innimellom. Nå er de jo ikke så pitteliten lenger heller. Så gå ut og kos deg litt du også! Så koser nok lille gullet seg med pappa'n sin i mellomtiden ;o)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Ungen har bare godt av det, og spesielt du!!! Kom deg ut!!!
♥Spirevipp♥ Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Hun har jo pappan sin der....det går helt fint skal du se! Jeg også var sånn som deg, men ei venninne av meg rådet meg kun til å sende en mld til pappan for å høre hvordan det gikk. IKKE RING, for hvis du evt skulle høre hun sutre i bakgrunnen vil det kun ødlegge kvelden din. DU FORTJENER EN KVELD BARNEFRI! Og det går bra! Pappan er vel såpass oppegående at han vil ringe deg skulle det bli helt krise. Ta deg en øl...det er godt å få slappet av litt!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Du må gjøre det du har lyst til. Har du ikke lyst å dra trenger du jo ikke å dra heller ;-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå