Gå til innhold

Leie fotograf el ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ikke planlegger å leie inn fotograf......hvordan gjør dere det med takkekort? Kan man f.eks levere bildene inn til vanlig fotograf, slik at man kan få et stilig takkekort....og hvor dyrt er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bare lage takkekort selv og lime bildene inn? Eller bruke sånne fotohjørner? Vi har tenkt å gå til fotograf, men jeg har likevel tenkt å lime bildene inn - eller bruke fotohjørner, det er så lenge til at har ikke bestemt det enda. Men skal ikke trykke sånne takkekort hvor bildet er trykt på selve kortet.

Men om du vil ha bildet trykt på selve kortet og har et bilde som du har rettigheter til selv som du vil bruke, så er det jo mange fotobutikker du kan bruke, f.eks. nfoto, elkjoep - eh ja nå kom jeg ikke på flere, men alle de man bruker til julekort f.eks?

Skrevet

Har ikke tenkt å bruke fotograf nei.. Får søsteren til sambo til å ta bilder av oss.. Og lager egne takkekort :D:D

Skrevet

Vi hadde tenkt å bruke fotograf, men så fikk vi høre så mye negativt om den fotografen... At vi heller valgte å spørre en bekjent av oss til å ta bilder, og det ville ho(som er utdannet fotograf da...)... Så da krysser vi bare fingrene for at det er fint vær :o)

Skrevet

Vi gidder ikke å bruke flere tusen på fotograf. Men får en veldig flink venn av oss til å ta bilder. Kjøper en liten gave til han som takk. Takkekort lager jeg selv, så no problem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...