fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 han skal betale 3000 i farsbidrag for 4 barn!!?? han har ei inntekt på ca 20 000 i mnd...
Groosalugg Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Synes ikke det høres så ille ut jeg da... Du kan jo regne ut bidraget på nav sin bidragskalkulator, så finner du det jo der. Det er jo ikke bare hans inntekt som spiller inn, men inntekten din, om du har stønad til barnetilsyn o.l og hvor mye samvær han har.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Syns d virka lite jeg også..Her har vi 1400 for en unge og han har dårlig inntekt... Men egentlig skulle han betalt mer..Bor hjemme gjør han også,...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 jeg får 1930kr i mnd for 1barn,jeg har valgt å la nav gjøre det...så jeg får barnebidrag men nav som krever det inn
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2008 off...kjempe vanskli dette. vi gjekk gjennom nav, men da trakk dei han 8000 i mnd...og han tilta heilt!! og så skulle eg gå inn for ein avtale med han og han skulle betale meg...5000. men på desse mnd vi begynnte, har han betalt meg ca 6000 ...ca 3 mnd. eg sliter jo kjempe masse økonomisk
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Gå til nav på nytt du... du skal vel ikke lide fordi han synes det er mye å betale! Bidrag er regnet ut fra hvor mye du og han tjener, og han skal jo ikke tjene på at du skal være grei - eller? Nei, få til en fast avtale gjennom nav du
-Hengebuksvinet- Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Ev kan dere gå inn en privatavtale på 5000, og la det gå gjennom nav. Da vet du at du får det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå