Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Da blir det helgegodis, god film og kooooos! Ikke at jeg ikke kan ha det når mannen er her, men det blir unektelig litt bedre når jeg får ALL godisen selv! Pluss en super-romantisk film som min kjære sikkert hadde blitt kvalm av. Mmmmmm. Godt at man har funnet opp mobilen, just in case.
UngVoksen-over termin Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Herlig :-) Kos deg masse da, Bringebæret!
mamman til leon og Noah Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 da er vi to eneste er at jeg faktisk har glemt å kjøpe godis hehe hmmm ja ja.. får bake noe med masse kanel eller finne på noe lurt kos deg masse
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Ikke alene, men goddis har jeg kjøpt ;o) Film orker jeg ikke, for da sovner jeg bare... Vil ikke din kjære se romantiske filmer? Min kjøpte nettopp en film til meg "Englenes by". Han vet at jeg liker den, men kunne godt tenke seg å se den selv også ;o) Kos deg masse, Bringebæret!
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Blir litt småfrustrert her nå!!!!! Gubben ute av kåken, godis, brus og alt klart, og så HAR PARABOLEN SNØDD NED! NULL signal... Og jeg som hadde sett meg ut en bra film og alt, så jeg ikke skulle leie! Ja ja, får vel finne en gammel, god en i kjelleren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå