dritgrei hei hei! Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 og jeg har bare kost med dritgreijenta... sett litt på Ally McBeal, og snakket med phantomet min venn.... (hun selv var ikke så sikker på om vi var venner i da :-))) ha hah men det er vi) men jeg tror jeg må lage noe.... kan dere lage løksuppe?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Kan ikke lage løksuppe.. Men det var bra å høre at du ikke har pusset vinduer eller lagt takstein eller satt opp garasje i dag. Godt at du også kan gjøre ingenting. Kos deg med løksuppe.
Milli Vanilli Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Det er jo et strålende vær!! Og jeg er inne og vasker. Æsj Løksuppe, det er godt. Fransk løksuppe: Sviss oppskåret løk til den blir mør (ikke brunet). Hell deretter over vann og tilsett lys buljongpasta el pulver. La den koke opp, og smak til med salt/pepper/provence-krydder. Skiver med ost gratineres i ovn, og spises ved siden av
coscos Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Løksuppe er superenkelt. Ta noen løk og skjær de i strimler, og surr dette i litt olje eller smør til løken er gylden. Ha på buljong/kraft og la det koke. Ta så suppen over i små serveringsboller (som tåler å stå i ovn), ha på en skive ristet loff og strø over litt revet ost og gratiner det i ovnen rett før du skal servere. Alt. ta loffen ved siden av. Lykke til!
Plutseliten :) Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Godt å høre at du også kan ta det litt med ro og la dagen suse bort med kos og ingenting. Løksuppe kan jeg ikke lage,men ser at du har fått noen tips over her. Lykke til... Klem
dritgrei hei hei! Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2008 Ha ha ha ha dette skulle mamma sett! At det finnes mennesker som mener at jeg kan finne på å legge nytt tak i tide og utide.... ha hah a ha.... det burde vært gjort men :-)))) det ble kjøttkaker :-) men løksuppe blir det ganske så snart tror jeg... kasnkje i kveld.... åååå det hadde vært godt og koselig. Det tror jeg at jeg må få til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå