Gå til innhold

flere som ikke klarer beherske godtespisingen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her med skikkelig dårlig samvittighet, spist såå masse godter nå at jeg er kvalm... at enn aldri lærer gitt!

skal lissom holde meg unna godter å brus!

prøve å få i mer grønt å vann, men d frister bare ikke med en gulrot å et glass vann! så lystene tar overhånd, skikkelig viljesterk her..hehe..:P

(bare den siste uken jeg har sprukket...)flere som har d slik? noen med tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WHAT!

Er du ogsaa smelt paa tjukken naa da?

Skrevet

Har akkurat hatt d slik i halvannen uke:( Men d har heldigvis gått over litt nå! Klarte ikke å motstå når jeg fikk lyst på sjokolade...Har aldri vært den store sjokoladespiseren, men plutselig ble d bare så sykt godt..Er 23 uker og hadde gått opp tre kilo til dette begynte, og har jaggu gått opp 1 kilo på en og en halv uke nå...så får bare ta meg selv i nakken, for slik skal d ikke fortsette:)

Skrevet

Crispo har en egen makt over meg om dagen. hehe

Men det er et bra triks å bytte ut snopet med søte frukter (f.eks druer)

og brusen med jus/nektar i starten.

Da får kroppen din litt sukkerkick, men en annen type sukkerkick enn med snop hvis du skjønner.

Dette roa i alle fall søtsuget mitt ganske betraktelig.

Etter hvert var det faktisk ikke så fristende med snop/brus lenger,

helt til man spiser litt snop, og da må man lissom begynne på nytt igjen.

Jeg var kjempeflink før, men har blitt litt sløvere nå de siste par ukene :-/

Skrevet

Kjøper kokesjokolade med 70% kakao, for den er ikke så god som vanlig sjokolade, og da spiser jeg mindre...

Skrevet

Hehe...frukt og kokesjokolade hjelper ikke her i gården når sjokoladesuget kommer...men er blitt mindre av d, så tenker at skulle suget bli stort unner jeg meg heller litt, så får d bli skjerpings etterpå...Spiser mye frukt til vanlig, så kan jo hende d hjelper på at ikke suget er for stort..Er ikke glad i brus heldigvis...

Krever jo gjerne viljestyrke og da å komme utav søtsug, for d blir jo ikke akkurat mindre av å hive innpå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...