Patetica fåkksi Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Jeg regner med at du har termin ca. paa bursdagen min. Adriana ble födt 3 uker og 2 dager för bursdagen min, og jeg fant ut at jeg var ca. 5 uker paa vei den 5 januar.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Har ikke du født for lenge siden å hører til på dinbaby?
Ikkelektuell Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Er det hull i gjerdet hjemme hos deg, NN?
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Balooa, Jeg tror du har rett! Jeg regnet litt på det, og hvis du har bursdag i begynnelsen av oktober, så er det nok en mulighet for det. Betyr det at..jeg ...kanskje...kan få en liten Balooaktig Baby? Det hadde vært veldig hyggelig, i såfall. Bortsett fra de apelydene i hodet ditt, selvsagt. He he.
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Da regnet jeg riktig. 3 oktober her. Hvilket stjernetegn er du?
Patetica fåkksi Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2008 The weight. Da satser vi paa 2 dager for sein! Som du kanskje vet ble jo Adriana födt paa bursdagen til en annen kjendis, uten aa nevne det videre. Fankern at det ikke gaar an aa message deg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå