-Diddelidu- med spire!! Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Uff, kvalmen kom for fullt denne uken, og jeg er kvalm nesten hele dagen, særlig i mange timer etter at jeg har stått opp, og på kvelden! I natt sov jeg 12 timer! Klarte ikke å stå opp for jeg var så kvalm! Nå orker jeg ingenting. Hadde store planer om å rydde og vaske huset i dag... Men er jammen meg ikke lett!! Sånn, der fikk jeg klaget meg litt:) Men når det er sagt, så er det jo absoutt verdt å være kvalm når man får et lite barn til slutt:)
bratt Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Anbefaler prostafen reisesyketabletter om du ikke får til å fungere. men snakk med din egen lege. Jeg synest det er flott du enda kan si at det er verdt det å være kvalm, for det er det, men det er virkelig lov å være frustrert også for det er tøffe dager og ha det slik. Jeg har vært kvalm fra 23 des og sliter enda, men klarer å funger med de pillene. Lykke til:)
Lillebror Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 jeg er også kvalm,stortsett hele dagen...... men i dag var jeg å kjøpte sea band på apoteket, til 149 kr og gjett hva, DET HJELPER er faktisk i fin form,bare trett!!!!!!!!!!!!! og der er forbedring det !!! kan anbefale
mini82 Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Hei. Hva er sea band? gruer meg tilkvalmen kommer her og, håper jeg slipper lettere unna denne gangen. Alt av nytte er av interesse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå