___ Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Begynte med at jeg fikk tannlegeregningen. Den var på 12.500,- Så kom vinden og blåste en del takstein av taket. Vannet randt på soverummet til jenta og på loftet så jeg måtte opp og fikse det som best jeg kunne. Det er ikke morsomt på et glatt tak når det er sludd, kuling og nesten mørkt, men jeg fikk nå fikset det sån midlertidig. Taktekkeren kommer om noen uker. Det blir ikke billig! Da jeg kom inn lengtet jeg bare etter en varm dusj og så var det ikke noe varmt vann! Varmtvannsberederen hadde tatt kvelden. Måtte ha en ny. Det tokk heldig vis ikke lang tid å få tak i hverken rørleger eller elektrikker, men jeg må nok ut med en del kroner der også. Noen som har hat en værre dag noen gang, utenom sykdom og død selfølgelig? Det blir jo i en helt annen klasse.
grå :) Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 ikke dag, men hatt to måneder nå med bare motgang*sukk* føler virkelig med deg. høres egentlig ganske deprimerende (og dyrt!) ut...
___ Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 Dyrt ja, uten tvil. Det ble nesten latterlig etter hvert. Heldig vis er det ikke den typen hendelser som slår meg ut.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Har dere forsikring som dekker taket? Huff, høres ut som en grusom dag. Håper helga blir bedre
___ Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2008 Forsikkringen dekker ikke taket. Problemet er vel egentlig at det er mer enn 100 år gammelt og trenger utskiftning. Intil videre er det tett så lenge stenene ligger som de skal, og det er jo ikke så vanskelig å fikse, men sånne hendelser viser jo at vi ikke kan vente for lenge med å fikse det. De gjorde noe liknende på nabohuset for ikke så lenge siden. Det kom på nesten 300.000,- så jeg gruer meg til regninen.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Jeg bare melder meg på her jeg også...har hatt en ræva dag....
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Uhell komer skjeden alene.....typisk at når en ting skjer så kommer det en hel masse annet dritt også..vært forskånet fra den slags så lang DETTE nyåret... *BANK I BORDET* Men som med alt jordisk og matrielt, det ordner seg! :-) HELDIGVIS!
Jente&gutt! Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Signerer overskrifta!!! Her har vi hatt kloakk-lekasje som er kommunen sin feil i kjellern i dag......... ikke helt bra det heller... Masse styr, og mange forkjellige som løp inn og ut av kjellern, og trampa kloakken rundt i hele huset vårt................ Artig........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå