Isla verde Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Jeg får ikke hentet den på en stund og er litt nysgjerrig...
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Jeg hentet den tidligere denne uka, og fikk: - en bleiepakke med forskjellige str, fra nyfødt og oppover. - tena lady truseinnlegg. - 2 ammeinnlegg. - en bok om stell og amming. - engangs stelleunderlag. - liberokluter for å fukte i vann. - en leke til baby. - liten flaske babyolje. - toalettmappe. Husker ikke om det er noe jeg har glemt å nevne *tenke tenke* hehe..
Tesse1986 Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 hvor henter man den? og når kan man hente den??
Mammaen til Turid Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 hvis man er medlem i liberoklubben får man vel tilsendt en sånn lapp i posten når man har to mnder igjen tror jeg.. det var ihvertfall slik jeg skjønte det.. (jeg er medlem i liberoklubben..) og den kan da hentes på lindex, mener jeg..
Tesse1986 Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 ok! da er det nok litt sent for meg..hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå