Baby Hilde Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Jeg tror jeg blir gal snart jeg... Nå sitter jeg å stor tuter av Home and Away. Er det normalt å være så følsom... Gravid hormonene burde være borte nå :-) Må smile litt av meg selv også..
**Min nydelige Milla** Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Kan du oppdatere meg litt? Har det vært begravelse for Flynn? Sitter her uten TV.. Blæ..
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 oppdatèr deg på youtube.com ) Søk på home & away!!! Så får du se litt
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Jeg gråt masse i går når jeg så det, og sitter å griner nå også ja... Fæle greier!
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 sitter og tuter jeg og nå. Ser reprisen fra i går. Flynn's begravelse. Så vakkert - men så trist *snufs*
Baby Hilde Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2008 Ja, det er begravelse nå. Reprise fra i går. Skikkelig trist !!!! Jeg må få meg ett liv virker det som, kan ikke leve meg sånn inn i en serie..
Baby Hilde Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. februar 2008 Godt å høre at det ikke bare er meg. Men det er jo så trist, tenk på lille Pippa som ikke har noen far lenger.. Har blitt "tussete" etter å ha blitt mor jeg.
Baby Hilde Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. februar 2008 Flynn. Han hadde jo kreft, men døde litt fortere på grunn av ett fall i trappa...
77modell Skrevet 1. februar 2008 #12 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har stor skreke dei 2 siste episodene.................Uff satt bare å tenkte at det er jo faktisk noe som kan skje meg........... Et gankse reelt problem desverre!!!!!!!!
Medium fikk guttebass Skrevet 1. februar 2008 #13 Skrevet 1. februar 2008 Jeg så episoden i går (Flynns begravelse), og gråt som bare det. Det var laget på en utrolig spesiell og flott måte, så det var nok mange tårevåte øyne rundt omkring. )
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 1. februar 2008 #14 Skrevet 1. februar 2008 Dette er da ingenting. Jeg stortuta til Glamor i dag. Hva gir du meg for den.. uff.. hormoner når nye høyder for tiden..
**Min nydelige Milla** Skrevet 1. februar 2008 #15 Skrevet 1. februar 2008 GEDDY: Hva skjedde i Glamour i dag?? Ble Stephanie venn med mora???
Baby Hilde Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 1. februar 2008 Jeg fikk ikke med meg alt, men jeg tror det!!! Først ba Tayler henne gå, men så sang Eric og da ble det halleluja stemning..
Carta Skrevet 1. februar 2008 #17 Skrevet 1. februar 2008 Teeeite Canal Digital!!! De må jo selvfølgelig mekke på linja vår denne uka!!! Fikk ikke sett i går, og nå er jo seff TV'n helt svart så jeg fikk ikke sett reprisa!!! Håper TV'n er tilbake til dagens episode ass!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå