Caramia Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Visste ikke hvor jeg skulle skrive dette men setter det her. Har nettop fått positiv test, men strek nr.2 er svak! Har dere noen erfaringer med svake streker? Jeg skulle hatt mens for litt siden, men den kan jo være negativ da?? Jeg er litt panikkslagen, sitter trossalt uten jobb om 4mnd'er!!
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Jeg hadde en svak strek, så dro heller å kjøpte ClearBlue digital. Da får du opp enten " Ikke gravid" eller "Gravid". Tok enda en test og den viste det samme. Dette var for en uke siden, Lykke til!
Mixå Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 kjøp flere tester og så tester du i morgen tidli!
Caramia Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2008 Hei! Takk for svar Fant ikke clearblue men kjøpte to nye tester, skal teste meg på nytt imorgen. Kan poste resultatet her. Det går nok bra uansett... satser på det...!! Nervøst vrak nå! heh..
Caramia Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2008 Jeg er gravid.. Og blakk!!! Hvordan vi skal klare dette er et mysterium.. Men har mange spm og er glad jeg har dette forumet i alle fall.. Wish me luck
*tornerose* Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Gratulerer & lykke til :-) Å husk at alt ordner seg (på den ene eller andre måten) :-)
Veslesnuppa Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Gratulerer så mye:) Som jeg skjønner,så var ikke dette planlagt? Du er heldig,det er mange som sliter med å bli gravide. Det ordner seg alltid med penger og leilighet! Man kan få mye støtte og hjelp når man er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå