indigo76 Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Kan det være at babyen har tenkt seg nedover i bekkenet?? Er 2. gangs i uke 36, men husker ikke dette fra sist. Har og bekkenløsning, men disse smertene har jeg ikke hatt før, og det kjennes mer ut som det er underlivet, ikke symfysen/bekkenet. Ubehagelig med slik stikking! Noen som har hatt det likens?
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Ja, jeg har det slik, og aner ikke horfor, men gud bedre det er vondt..
Nybakt_mamma=) Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 jeg lurer også på hva dette er! Noen ganger faller jeg sammen på gulvet for stikkingen blir så intens..
indigo76 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2008 Får dytte litt da siden vi er flere som lurer på dette, i håp om at noen kan svare oss. :-)
3troll blir til 4troll Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 jeg har det også slik.. er nok modning og det at babyen kommer lenger ned i bekkenet som gjør det . Jeg er i uke 38, dvs går inn i uke 39 nå..
blivende 3barnsmor Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har også stikking og strekking i underlivet, og jordmor sa det var modningstegn.
grand danois Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 d har jeg også...men jeg er bare i uke 31. d vill ikke si at han kommer tidligere sannt? jeg kan gå me dette til termin eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå