♥Tullerusk♥ Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Selvom han ikke alltid viser det=o) Her har det snødd som baer juling og fikk streng beskjed om å i kjøre ut før det var måkt=o) Han pleier aldri å si noe sånt etter at det har snødd...Ble god og varm i kroppen jeg...=o) Så når jeg skal hente gutten i barnehagen etterpå blir spennende...er ikke så glad i å kjøre nå for tiden...Tror kanskje jeg tar bussen...DA blir pjokken glad da...=oD...Så kan sambo hente oss, hvis han ønsker eller kan...For det ser ut som om det regner litt og har ikke lyst å kjøre...=o/... Selvom det går fortere...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 var vel kun fordi du skulle flytte bilen så det blei skikkelig måka? Skjønte ikke hva som var omtenksomt med detta
♥Tullerusk♥ Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 HHAHAHAHAHAHAHAHA....nå så jeg det...Mangler et ikke innlegget...hehehe... Han ville IKKE at jeg skulle ut å kjøre...=oD....Sånn... Virker kanskje mer omtenksom nå da...hehe...
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Skjønte den jeg da, for d sto en i - var ikke så vanskelig å skjønne det da anonym!!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Heheheh da er det jo helt annerledes:) Her har det snødd som bare juling og fikk streng beskjed om å i kjøre ut før det var måkt! hørtes ikke så omtenksomt ut. Men med et IKKE blei det fort litt søtere ja:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2008 Hehehehe... Sånn går det når man har tusen tanker og ord i hode på en gang...=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå