Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Blir snart gal.. hater mensen. Å idag fikk jeg selvfølgelig "besøk" for andre gang på to uker.. Akkurat en uke siden jeg var ferdig med det sist. Noen andre som har blødninger så ofte? Vurderer en legetime å få bytta meg til et annet merke eller noe sånt..? Tips?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 jeg gikk på d! hadde mensen hver andre uke i ei uke i strekk. etter ett par måneder kasta jeg resten av pillene!! går for tiden ikke på noe...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 kommer til å kaste de etterhvert jeg også, dette gidder jeg ikke..usj.. hi
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har gått på de en stund, begynte før jeg fikk mensen tilbake. Når jeg fikk mensen hadde jeg den i en uke. Så stoppen den opp i en uke, så begynte jeg å blø litt hver dag i ca 4-5 dager...nå er det stoppet opp. Hvis jeg begynner å blø igjen nå om kort tid, så vurderer jeg også å slutte. Nå ammer jeg jo ikke lengre heller, så da kan jeg finne et bedre alternativ!
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Har gått på de i 9 dager, blødd nå i 7 dager. Har bestemt meg for å gi de en sjanse i 2 uker, hvis jeg ikke har hatt opphold i blødningene innen den tid, driter jeg i hele pillebrettet. Dette gidder jeg ikke. Kan heller bruke kondom de stakkars gangene vi har sex her i huset. :-)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 jeg fikk mensen tilbake ca 2-3 mnd etter fødsel. begynte på cerazette før jeg fikk tilbake mensen. har gått på det i 10 mnd. skal straks til legen nå, har bestemt meg for å prøve noe annet.. men, de andre mini-pillene, noen med erfaring fra de? er det evt. dumt å begynne på p-pillene igjen? likte de masse bedre jeg, da jeg hadde regelmessig mens og kunne evt. "hoppe over" om jeg ville det en gang i blant... hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå