Grandis-tvillingmamma Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 må spørre dere som har peiling siden jeg er fersk med dette. var på GU forrige mandag og legen sa hun så slim rundt livmortappen, noe som kunne tyde på el. den samme uken hadde jeg stive og ømme brystvorter i ca 5 dager. nå har jeg gått i flere dager med svake/vage menssmerter som kommer og går. har ikm ca den 6 feb. er så nyskjerrig om dette er gode eller dålige tegn. kan noen hjelpe meg?
☆twinkle twinkle Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 hei, jeg vil tro det er et godt tegn:) særlig visst du ikke pleier å ha det før hver mens:) den3 eller 4 kan du begynne å teste med cb . eller vente til etter ikm som er det lureste og det billigste men også dett vanskeligste ..heh..jeg pleier å slå ut seint på de testene og som regel så kommer jo tr da på ikm...men noen tester lenge før ikm og får positivt svar:)
Grandis-tvillingmamma Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 håper det er ett godt tegn jeg også:-) før tr pleier jeg å få svake smerter først som bare blir sterkere frem til blødning begynner. dette er jo ikke likt det i det hele tatt. hvis tr lar vente på seg helt til neste helg så tar jeg vel en test da for å se.....spennende!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå