Gå til innhold

Trenger hjelp av dere


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei;)

Jeg har fulgt med her inne en stund, da jeg ønsker veldig sterkt å begynne å prøve... Har fått svar på mange spm ved å være her inne:)

Jeg er 28 år og har vært sammen med samboeren min i 5 år. Så da er det vel på tide å bli fler:) Han er nesten klar, har sluttet å hoppe av i svingen, men gjenstår å prøve rundt EL... :)

Sluttet på p-piller for tre år siden, og mensen uteble nå og da i ett år etter det, men har nå i 2 år vært stabil. har syklus på 33-35 dager, og dette er leeeeeenge synes jeg. Kjøpte Pyridoksin i dag, har lest her at det kan hjelpe. Da kommer første spm: Jeg er i dag 15 i syklusen, NÅR SKAL JEG STARTE Å TA DISSE? OG EN TABLETT HVER MORGEN?

Andre spm er HVA BETYR tr OG ikm?

Håper dere svarer meg! Ha en god helg, nå laver snøen ned, da kan det bli romantikk inne foran peisen!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen:-)

Du kan begynne med de med en gang, og gå på de hele mnd.

TR= tante rød=mensen

IKM= ikke kommende mens. Det er jo det alle vi her inne håper på:-)

Lykke til da!!!!!!!

Gjest ønskebrønnen
Skrevet

velkommen skal du være:D håper du slipper å være her så lenge:)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...