Gå til innhold

Svangerskapskurs på Lillehammer

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

husker at noen lurte på sv.kurs her på lillehammer. var til jordmor her om dagen. hun fortalte at de svangerskapskursene som helsestasjonen har hatt, ikke kommer til å være noe mer, pga av budsjett. men det er ei som heter Eva Buer som er feldenkraipedagog som arrangerer svangerskapskurs. skulle starte et kurs den 14. februar, og en gang til i løpet av våren. koster 1500 kr for fem kvelder ( på 2 timer) og en individuell time. helsestasjonen har mer informasjon om det.

er det nødvendig med svangerskapskurs egentlig?

hun jordmora jeg har sa at hvis vi ville kunne hun gå gjennom litt hvis vi valgte å ikke delta på det kurset. er jo ganske dyrt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Ja det var et ganske dyrt kurs... kanskje vi kunne ha benyttet oss av tilbudet til jm?:) -Med et sånt tilbud så er det kanskje ikke vits med svangerskapskurs...

Skrevet

tror kanskje at vi kommer til å benytte oss av tilbudet jm gav oss. og det var visst mulightere for å få omvisning på føden første onsdag i hver måned. hadde iallefall vært det tidligere. og det er jo veldig greit. så vet man hvor man skal gå:)

Skrevet

Det var litt dyrt ja, så vi får vel høre med jm om hun kan sette oss inn i det vi skal igjennom :) hehe!

Men tusen takk for at du gav beskjed til oss andre om tilbudet!!

Skrevet

Hei!

Det hender jeg sveiper innom BiM med jevne mellomrom, selv om min siste akkurat har fyllt ett år. Ble interessert da jeg så du etterlyste sv.sk.kurs. Jeg skal tilfeldigvis holde et kurs på Elixia som heter "Yoga for gravide." Jeg var selv ikke særlig engasjert i yoga før jeg ble gravid m sistemann. Jeg opplevde derimot at det var en svært verdifull erfaring å ta med sed ila svangerskapet, og ikke minst under selve fødselen. En million takk til AVSPENNINGSTEKNIKK!! Min opplevelse var så positiv, at jeg nå ønsker å dele den m andre vordende mødre.

Så var det pris. Det koster alltid penger å melde seg på treningssenter. Men på senteret der jeg holder mitt kurs, arrangeres også yogakurs for nybakte mammaer og deres spedbarn,samt et annet for foreldre/besteforeldre og barn mellom 3 og 6 år. På lengre sikt får man kanskje litt mer igjen for innmeldelsen?

Mitt kurs skal etter planen sette i gang førstkommende lørdag kl 13.00. Uansett ønsker jeg deg lykke til med resten av svangerskapet, fødselsopplevelse og livets mirakel.

Beste hilsen

Skrevet

Hei igjen!

er det bare medlemmer som kan bli med på disse kursene? eller går det an å betale pr gang?

hadde jo vært veldig greit, men er allerede medlem i håkonshall:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...