Gå til innhold

Hvordan er formen deres jenter?


boll@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Formen er ganske bra her. Klager ikke. Har litt av alle symptomer egentlig. Litt mensmurringer, litt oppblåst, litt ømme pupper, litt kvalm og så begynner jeg å bli litt trøttere, spesielt om kveldene. Men jeg er bare 5+2 så det kan jo være litt tidlig med symptomer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Littegrann mensmurringer og kjenner no i ryggen innimellom også. Ellers ingenting enda:-) Er bare 4uker og 4dager nå da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei. litt mensmurring og litt murring i ryggen,ellers fin form. men er bare 5 uker,så det kommer vel litt mer etterhvert..veldig glad jeg ikke er kvalm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så sinnsykt øm i puppene at det gjør vondt når jeg trykker ned såpepumpen på badet (jepp!!!). Ellers veldig trøtt og oppblåst i magen. Ikke noe særlig kvalm, kommer og går litt. Forrige svangerskap var jeg konstant kvalm dag og natt i 3 mnd og så gav det seg. -men husker også superømme pupper sist, det var sånn jeg fant ut at jeg var gravid forrige gang, klarte ikke å ligge på magen. Denne gang testet jeg positivt 4 dager før ikm, så litt spent på hvordan det blir videre når jeg allerede er så øm før egentlig ikm som er 6 februar!! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

er 6+3 nå og her har kvalmen tatt over livet mitt! den siste uka har eg gått i svima,med klump i halsen og panikk for kvalme lukter hehehe (som lukter på butikker, kjøleskapet, for å ikkje snakke om den store skrekken; å tømme søpla!) matlysta har forsvinni så i løpet av dagen får eg ikkje stort i meg, men blir somregel litt bedre på kvelden så eg får i meg middag :) har gått ned 3 kg på 2 uker nå... :Shjelp! ellers slapp og svimmel,men veldig glad da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei:)

 

Jeg er bare 4+0 jeg da. men er veldig spent på hvordan kroppen kommer til å reagere på gravi.:)

Så langt bare litt ømme bryst, stikninger i magen og litt ømt haleben. Pittelitt halsbrann. Men det kan komme av andre ting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 uker her også... :)

Foreløpig har jeg bare mensmurringer (og har hatt det i over ei uke), og pittelitt ømme bryster. Bortsett fra det har jeg det strålende! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du ikke alene om, nei, sovner nesten på jobben :S... Har mensenmurringer, og har hatt det til og fra i nesten en uke og er ikke mer en 4-5 uker på vei. Testet positivt i dag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, formen er ikke akkurat på topp, nei...:( Konstant småkvalm, klarer ikke sterke lukter, vel egentlig ingen lukter i det hele tatt! Slutta med parfyme, gått gjennom en million bodylotion'er før jeg fant en jeg kan bruke! Trøtt og sliten, men prøver å trene for å motvirke litt:) Og humørsvingninger!!!! Stort sett alt av symptomer... Meeen i følge BIM har de fleste gravide det veldig bra mellom uke 12- 28, bare 6 uker til!!!!

 

Lykke til, alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare litt trøtt ellers ingenting får si det sånn ingen symptomer=bra, men kjedelig da..."glemmer" nesten at jeg er gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Formen har så absolutt vært bedre!! Er superkvalm, vondt i hodet, trøtt som en dupp og ja, sovner nesten på jobben! Er 6+3 jeg også, men var absolutt IKKE sånn her sist gang! (mistet i uke 7 i høst, så er veeeldig spent!!)

 

Ellers så er de fleste symptomene her, som mensmurring, vond rygg, ØMME pupper, og selvfølgelig den altoppslukende kvalmen.

Gleder meg så sinnssykt til å komme hjem på sofaen ja...

 

Men alt dette er jo verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tørst som en kamel og har fått mye større pupper (noe kjæresten selvfølgelig er veldig glad for). Kommer puppene til å være like ømme gjennom hele svangerskapet da tro?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

formen er helt grusom:( kvalm både morgen og kveld.

luktesansen e på topp for å si d sånn...reagerer på alt mulig.

øm i korsryggen og oppblåst i magen.

men det hører vel med:)

legen er fortsatt litt usikker på hvor langt jeg er på vei.(frustrerende)

men de mener og tror jeg er 7 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er super forløpig (4+3), men puppene er veeeeeldig ømme! Utrolig slitsomt, men skal ikke klage :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5 uker på vei. Har murringer, er veldig tørst, oftere sulten og har ømme brystvorter. Ellers er jeg i fin form, trener og jobber som normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er 5 + 4 idag og i følge babyverden er det dagen for at lille vidunder begynner å ha regelmessige hjerteslag.

 

formen er grei. jeg er trøtt og sulten. blir ekstremt sulten hvis jeg ikke spiser regelmessig. har vært litt hormonell, så humøret har variert litt, men i all hovedsak bra form. jo, også har jeg den berømte metallsmaken i munnen.

 

er overrasket over hvor nervøs jeg er for å miste. jeg trodde ikke dette skulle plage meg større, men jeg merker at jeg tenker på det. og bekymrer meg litt for "manglende symptomer" - jeg venter vel litt på kvalme.. er så rart, for jeg pleier vanligvis ikke være typen til bekymring..

 

flere som føler det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner også den metallsmaken i munnen. Har gjort det i et par dager nå. Jeg bruker noen ganger å ha en lignende smak i munnen når jeg holder på å bli forkjølet eller få influensa, så jeg trodde først at det var derfor. Men har ingen andre forkjølelsessymptomer, så da kan jeg kanskje hake av for minst ett gravid-symptom;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Er 4+6 uker på vei og kjenner meg igjen i symptomer som: ømme bryster med synlige blodårer, mensmurring/stikking, oppblåst og faktisk treg mage (tips?), generelt sliten. MEN: i går hadde jeg etter trening en liten brunlig spotting i trusen og det samme hadde jeg da jeg våknet i dag. Dette uroer meg selvsagt en smule - selv om jeg har lest at dette ikke er så uvanlig. Tenker selvsagt at det kan være begynnende SA..Har første time hos legen først 29/2 - vurderer endre den til tidligere...? Og ja - er fristet til å ta en test til - for å få bekreftet at jeg er gravid fortsatt. Er dette dumt? Eller: andre som også har fått brunlig/beige utflod i trusen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter!Har fått nye pupper jeg!Er utrolig ømme og store(i forhold til vanlig da).Har også hatt mye mensmurringer den siste uken.

 

Den der metall smaken i munnen kjenner jeg bare når jeg pusser tennene,vemmelig!

 

Men når det er sagt så ville jeg ikke vært foruten disse plagene,bare et godt tegn på at vi endelig har klart det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 5 uker gravid. Foreløpig termin 20 oktober. De første ukene var jeg konstant kvalm og hadde vondt i magen. Spiste på bestemte tider, for å i det hele tatt få i meg mat.

 

Nå er kvalmen bedre, har begynt å få ømme bryster, og veldig appetitt. Prøver å spise så sunt som mulig, masse frukt, grønnsaker og fisk. Kjenner også ryggen mer nå.

 

Er veldig redd for å miste babyen, har ønsket meg barn de siste 10 åra, men har aldri hatt noen kjæreste som også har ønsket.

 

Nå har jeg blitt gravid med en eks-kjæreste. Han tar det flott, men er ikke noe tilstede for meg. Sier han skal ta sitt ansvar for babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er så langt mye bedre enn forrige gang! hehe.. ser ut som om jeg slipper unna kvalmen og hodepinen denne gangen:D Eneste "plagene" jeg har er ømme pupper,mye stikking i magen ,veldig trøtt, veldig tørst og må late vannet minst en gang i timen.. hehe:) Klager ikke;) Nyter det fult ut;D Det burde alle gjøre;) <3 Herlig å gå gravid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 6 nå, og kvalmen begynner å komme for fullt...merkelig nok mest kvalm om kvelden/natta! helt bakvendt... og sulten hele tida, tørst og fortsatt veldig ømme pupper... trodde ikke de vokste noe særlig i 2 svangerskap, men det har de jammen gjort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på hvor langt jeg er på vei, men mest sannsynlig uke 8. Har vært plaget med kvalme i 3 uker, men kvalmen har bare øket på hele tiden... :( Har ømme pupper, men har ikke merket spesielt økning i størrelsen.... Har en del " strekk i lysken" , kjenner det spesielt når jeg nyser, hoster e.l. . Ellers er jo luktesansen bedre enn noe annet da!! Ble helt vanvitti godt etter jeg ble gravid og sluttet å røyke... nå kjenner jeg all slags lukt, og etter å ha drevet med hest hele livet, klarer jeg nå ikke gå i stallen en gang!! hehe... men men.. som jeg sier til sambis: Går alt bra, er det absolutt verdt det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...