Sessa ruger igjen... Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 en liten baby med snopp!! Juhu!! Da får vi jommen meg en av hver. Alt sto bra til og vi er så happy. Morsomt at intuisjonen min kan ha så rett, gitt. (sorry, sjaman, det ble altså ikke jente...)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 hihi! så søøøt:)) gratulerer:) blir full fres med navnediskusjoner nå da kanskje? )
~sjiraff~ Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Gratulerer med en gutt!! Supert! Blir en av hver her også, og det rimelig snart håper jeg )
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2008 hehe, nei her i huset bestemmer vi navn før vi lager barn. Sist gang hadde vi jentenavnet klart og ikke guttenavn... Fikk jente. Nå har vi guttenavn klar, men ikke noe jentenavn og vi får selvfølgelig gutt!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Gratulerer med gutt i magen, det er stass med gutter. Venter min andre gutt nå, gleder meg masse til han kommer i april
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå