Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Må skryt litt av meg selv.. Nå står det 6 brød inni ovnen.. åå..gleder meg til de er ferdige..
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har rydda rommet til mini, og sortert/lagt vekk MASSE klær! OG vaska micro'n )
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har ryddet, gått ut med bosset, vasket alle gulv, tørket støv og støvsugd teppene på stua i dag! *skryteskryte* Nå skal jeg skifte på sengene og sette på ei vaskemaskin før ungene hentes om en times tid, så er vi klare for helga:)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har: -Vaska hele huset og ryddet -Vaska 1 maskin med klær -Vært ute å gått i 1,5 time med guttene mine & bikkja Nå slapper jeg av med en kaffe! Velfortjent syns nå jeg da
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2008 Flinke alle sammen.. gjorde vaskinga i går jeg..
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 JA!!! Vasket huset i 4 timer på onsdag. Bakte i går. Og har tatt kjellervask i dag! Etterpå skal jeg gå tur *klapper seg selv på skuldra*
klg,2 boys now:) Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 jeg har sydd å hengt opp nye gardiner ordna nye puter kjøpt bursdagsgave handlet inn til helga ryddet litt:) så fornøyd at nå kan jeg dibbe til jeg må dra å henta gubben og sjefen:)
Yvonnemor Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Eh... Har ikke bakt, ikke vasket, ikke sydd, ikke strøket, ikke ryddet, ikke gjort noe fornuftig i det hele tatt, men jeg er allikevel stolt av meg selv, sitter på jobb og venter på helgen. God helg!
Under den hvite bro Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 6 BRØD i ovnen samtidig....wow....3 oppe og 3 nede da???
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. februar 2008 ja.. flytter bare om på de når de har stått en halvtime..så får de stå en halvtime til..
En liten og snart en til Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 Egentlig ikke. Får besøk i morra og burde definitivt sparke ræva mi ut av sofaen snart for å begynne vasking og rydding. Er jo enklere når junior sover. Men... skal bare skal bare. Og hva sitter jeg å gjør nå...
høstbarn:) Skrevet 1. februar 2008 #12 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har ryddet i noe gammelt rot på kjøkkenet, ryddet vekk alle rester etter 1 års dag til lillegutt. Ryddet badet, inkludert kommoden til lillegutt. Ryddet soverommet vårt. Så nå venter jeg bare på at mannen kommer tilbake fra spaser/handletur, og lillegutt våkner. Da skal mannen støvsuge og vaske, jeg hjelper litt til. Og jeg har tatt styrkeøvelsene mine:) Snart skal jeg drikke en kopp kaffe:)
77modell Skrevet 1. februar 2008 #13 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har stått opp, stelt meg, spist frokost å......??? Tja er vel det meste. 3 syke unger, minsta på 7mnd har holdt det gående i HELE natt, + at jeg holder på å få influensa selv........ Har hatt de 2 eldste hjemme fra skolen i hele uka å natt til i går ble lille trulta også sjuk. Må vel vaske noen klær, ellers får resten bare vente...... God helg alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå