Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har vært innom det meste: håndball, turn, tennis. Har danset mange timer i uken siden jeg var 11 år. Gjør det også fortsatt. Har dessuten seilt i en del år. Hva med dere?;-)
Mille** Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Når jeg var barn var det turn og håndball. Nå er det pilates.
Miss Foster Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Jazzballet 3 år da jeg var lita, 7 år med turning - 6 år med fotball (høyreback) og var til og med fotballdommer. 1 år med friidrett, 3 år med volleyball og 1 år med basketball. Samt at jeg gikk på idrettslinja på vgs. og syklet hver dag 3 km en vei til skolen da jeg gikk på vgs. Var megasprek. Nå de siste 10 årene har det vært treningsstudio.....
Sivalur Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Badminton, karate, sportsdans, salsa, magedans, riding, treningsstudio. Hm, høres jo nesten sporty ut jo!
Grorüd.. Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Spilte fotball i 5 år, før jeg ble gravid.. Lyst til starte igjen...
litakine og Theodor Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 var ganske aktiv svømmer når jeg var liten, var trekt ut på kretssvømming og - men så fikk jeg astma, og det ble litt for mye styr for min del, drev på med volleyball på ungdomsskolen, men fikk problemer med håndleddene og da gadd jeg ikke det heller. Nå er jeg generelt lat og blitt lubben - skjønner ikke hvordan folk finner treningsgleden jeg - vil og ha litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå