Gå til innhold

Hvor ryddig har dere det hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det ikke striglet, men heller ikke rotete.

Det ligger noen rene klær på en stol i gangen, er en del papierer på kjøkkenbenken, noen leker på stuegulvet.

Jeg bruker ganske mye tid på å rydde ettersom jeg har en mann som bruker veldig lite tid på å rydde...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå??

Veeeldig ryddig :P Fredags vasken ble tatt i morges :)

Men.... I løpet av dagen ligger det leker overalt :)

Skrevet

Stort sett alltid veldig ryddig, bortsett fra lekene da, men det er ikke rot så lenge barna er våken. ;o)

Skrevet

Nå er det striglet her, har tatt helgevasken:)

Men her ser ganske bra ut ellers også, rydder alltid opp lekene til ungene når de legger seg om kvelden, slik at jeg slipper å vasse i leker hele tida:)

Skrevet

akkurat nå er det litt rotete , masse klær og ting i sofaen, leker på gulvet og oppvask på benken. Alle vinterklærne ligger i en stor haug i gangen... venter på at sambo skal komme inn så skal jeg sette igang å rydde og vaske

Skrevet

Vi har det ganske ryddig hele tiden.

Litt smårot er bare hjemmekoselig da :o)

Skrevet

Akkurat nå ser det ikke ut her... samboer er bortreist, gullet er hos besteforeldrene og jeg er syk.... orker ikke noe annet enn å sitte med dyna på og synes synd på meg selv og blåse ut snørr, hehe. Som regel er det strøkent her når vi skal ha gjester, men klarer ikke å opprettholde det hele tiden dessverre. Badet ryker som regel først, der ligger det mye og flyter. Stuen og kjøkkenet pleier være sånn noenlunde under kontroll til vanlig da. Men innbiller meg at vi har det ganske ryddig i forhold til mange andre, ser hvertfall mer rot hos andre når vi er på besøk enn vi pleier å ha her selv. Egentlig tror jeg nok de andre som har det mer rotete, er flinkere til å kose seg i hverdagen og nyte livet da, så jeg prøver å slakke litt på kravene, hehe.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Stort sett ryddig hele tiden. Jeg får mark av ting som ligger og slenger (når snuppa er hjemme, så er det til en viss grad greit med leker på bordet), men får angst av rot!!!!

Skrevet

Håper ikke jeg får noen på besøk idag for å si det sånn..hehe. Men full jobb og to barn aleine, blir det bare ikke førsteprioritet.

Skrevet

her ser ikke klokt ut, for vi hadde besøk av bestevenninnen og hunden hennes i går og han er i trassaldreren så her flyter med papir og leker osv!! jeg er vanligvis veldig ryddig men i dag er pusen min syk så har brukt tid på ham i dag, skal til dyrlegen nå kvart på to så da får han forhåpentligvis litt beroligende så jeg får ryddet litt :) og sambo er ferdig på jobb kl 15 så han skal fint få hjelpe meg han også!!!!

Skrevet

Her er det så rotete at det iallefall ser ut som det bor folk her... Merker at når jeg kommer inn i hus/leiligheter som er helt strøkne (les: ikke en tørkerull, papir, blad på ett eneste bord) så får jeg angst... Liker meg i hus der det ser ut som det bor folk...

Skrevet

I min drøm, alltid strøkent.

Men er en tornado her hver dag bestående av 4-5 unger,

Jeg må bare ta til takke med noegenlunde. Så får det heller være strøkent sånn innimellom;)

Skrevet

ikke kjempe rotete her, men litt er det:)

og leker er ikke rot:)

Skrevet

Det våger jeg ikke si.. La oss bare si at vi er midt i husflytting, og nok om det..:P

Skrevet

Vi har det ryddigere enn sambo mener det bør være og mer rotete enn hva jeg liker...

Skrevet

Strøkent...

med fare for å virke pompøs... så må jeg si at vi har det rimelig strøkent støtt...

Barna sine leker ligger litt her og der, men blir alltid rydda til kvelden. Det er de eneste tinga som får flyte litt rundt, ellers her alle ting og klær på sin plass.

Orker ikke at det ligger rot overalt! Liker system og orden..

men så har jeg en mann som også liker d, og som er verdens flinkeste mann til å holde orden på tingene sine. Og som tilogmed gjør husarbeid!!

Syns det er hyggelig å kunne ta imot overraskende besøk! :-) uten å måtte "unnskylde" rot...

Skrevet

Ahh....da det var bare meg og sønnen min så hadde jeg det stort sett striglet..men nå med to små og gubbe i tillegg så blir det fort litt kaos..men det er kun overflatisk rot og det er rent..og det er det viktigste :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...