Cathrine 85ogEmil Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Har noen hørt fra henne??? håper alt går bra med de.......
snart mor til 3 Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 ikke enda.. venter fortsatt i spenning...sukk...får håpe alt går bra....
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 vi venter og venter enda..håper alt er bra med de:(
Leah<3Mamma Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 stakkars jente:( rart at hun ikke har komt tilbake
Lille Luna Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Enig, jeg håper det går bra med henne og babyen.
prins&prinsesse Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 ja jeg venter også i spenning og håper alt er bra. men har hun valgt å ta abort er det nok vanskelig å komme inn her på en stund ettersom de fleste her fortsatt er gravid. Men håper virkelig alt går greit til tross for den beskjeden de fikk.
tingeling87 Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 hei. jeg kom hjem fra tr.heim i kveld. det har vært en forferdelig tid for oss det her, men det er godt å se at det er så mange som bryr seg. jeg sa jeg skulle fortelle hva som hadde skjedd og det skal jeg. kom til tr.heim på tirsdag og fikk tatt ul og fosterdiagnostikk. de hadde ikke gode nyheter. den lille jenta vår var ikke frisk og hadde veldig dårlige prognoser. legene sa at det var veldig liten sjanse for overlevelse. vi bestemte oss for å avbryte. på torsdag satte de igang fødsel og etter 9 jævelige timer så var det over. sitter igjen med en fryktelig tom følelse nå.
*Super*Mamman* Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Huff, så forferdelig Tingeling... Kondolerer så masse... Trøsteklemmer
playground princess Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Kondolerer tingeling87. Føler med deg. Stor klem
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 huff:( har tenkt sååå masse på deg. huff... håper du har det bra. Mine tanker går ut til dere.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 Så trist å høre. Syns utrolig synd på dere
Lille Luna Skrevet 1. februar 2008 #12 Skrevet 1. februar 2008 Ååååå,...uff...snufs:-( Det var grusomt å høre:-(
smuppemor Skrevet 1. februar 2008 #13 Skrevet 1. februar 2008 D var trist da! Håper dere kan/klarer/tør å prøve igjen når dere føler dere klar for d.......
2 fine små Skrevet 2. februar 2008 #14 Skrevet 2. februar 2008 Kondolerer. Saa trist, forstaar godt at du foeler deg tom. Helt meningsloest og saa urettferdig. Troesteklem fra meg.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 2. februar 2008 #16 Skrevet 2. februar 2008 uff så grusomt. ta godt vare på deg selv i tiden som kommer. stor trøsteklemm til deg
Krusemynthe Skrevet 2. februar 2008 #17 Skrevet 2. februar 2008 Tror det er mange som har tenkt mye på dere den siste uka, og jo lenger det gikkfør vi hørte fra deg, jo dårligere så det jo ut... Føler med dere. Ord blir fattige. Her får dere i hvertfall en cyberklem.
tingeling87 Skrevet 2. februar 2008 #18 Skrevet 2. februar 2008 takk for all støtte. det hjelper virkelig. når alt går mot normalen og jeg får mens igjen, så skal vi prøve igjen. det skal gå neste gang!
Glad tobarnsmamma Skrevet 2. februar 2008 #19 Skrevet 2. februar 2008 Hei Tingeling. Har tenkt masse på deg helt siden du skrev innleggene om blødninger osv. Jeg er selv i 15. uke, og følte veldig veldig med deg. Det er jo dette vi frykter mest av alt alle sammen. Samtidig forstår jeg at kroppen har en helt unik evne til å oppfatte når ting er galt, og begynne å ordne opp selv. Når det nå viste seg at lillejenta deres antagelig ikke var levedyktig, så tror jeg at jo før dere oppdaget det, jo bedre kommer dere til å takle det etter hvert. Tenk hadde dere gått gravide helt til nærmere 30. uke før det ble oppdaget.. Likevel er det jo sånn at vi som gravide får et forhold til vår lille spire fra vi finner ut/kjenner at vi er gravide. Dette som har skjedd dere er bare helt forferdelig og meningløst!!! Ufattelig trist. Jeg håper dere står sammen i denne sorgen, og lar følelsene komme ut. Jeg tenker masse på dere, og ønsker dere alt godt videre. Stooooor trøsteklem fra meg.
tingeling87 Skrevet 2. februar 2008 #20 Skrevet 2. februar 2008 er glad for at det ble oppdaget såpass tidlig. det er jo ikke vanlig med ordinær ul før i uke 18 men pga av blødning så fikk jeg skikkelig undersøkelse på gjøvik. det var da de fant noe galt, derfor ble jeg sendt til st. olavs på nasjonalt senter for fostermedisin. hadde grundig ul-undersøkelse i tilsammen 1,5 timer. de er fantastiske på st. olavs!! de skal ha så masse skryt for hvordan de behandlet oss på. de har tatt så godt vare på oss. sykepleiere, leger, jordmødre og sosionomen har vært så flinke! og neste gang jeg blir gravid skulle jeg få masse oppfølging. det er godt å vite. med en gang jeg testet positivt så følte jeg et bånd mellom spiren og meg. det er noe som ikke kan forklares, men de fleste gravide skjønner nok hva det er snakk om. det er derfor det er så fryktelig tomt når alt er revet bort.. så jeg setter virkelig stor pris på alle som har brydd seg om oss!! gir oss bare mer lyst til å bli gravide så fort som mulig. så skal ikke se bort i fra at vi er her inne om ikke alt for lenge! klem
Glad tobarnsmamma Skrevet 2. februar 2008 #21 Skrevet 2. februar 2008 Det håper jeg virkelig! :-) Lykke lykke til videre.
tayni Skrevet 2. februar 2008 #22 Skrevet 2. februar 2008 uff, så trist dette var. kondolerer. er virkelig trist når sånt skjer. masse lykke til videre. håper du kommer hit igjen når du er klar for det.
Venterbabyjuli10 Skrevet 2. februar 2008 #23 Skrevet 2. februar 2008 Nå sitter jeg her med masse tårer i øynene.. Kondolerer så masse, veldig veldig trist å høre. Er også i uke 15 så kan tenke det må være helt forferdelig å miste nå.. Tenker på dere og håper jeg snart ser navnet ditt igjen her...
tingeling87 Skrevet 3. februar 2008 #24 Skrevet 3. februar 2008 uflaksen vår skal visst ingen ende ta. i går kveld ble vi truffet av en bil i stor fart bakfra... bilen vår er most. dette her er helt uvirkelig. dette har vært de verste uken i hele mitt liv. måtte bare klage litt nå, synes vi har fått altfor mye motgang i det siste...
hugolina med henrik 1 år Skrevet 3. februar 2008 #25 Skrevet 3. februar 2008 uff og uff,dobbel uflaks dette her.mange trøsteklemmer til dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå