Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Nå har jeg ammet i snart 6 mnd, og begynner å bli ganske lei. Hun begynner å bli ganske urolig på puppen, og det skal ingenting til for å forstyrre henne.. så dette tar lengre og lengre tid, og er egentlig blitt mer pes enn kos synes jeg. Problemet er bare at hun ikke tar flaske, men MÅ de ha melk til de er ett år? Vet at helsestasjonen anbefaler amming lengst mulig, men hun spiser nå 2 posjoner grøt daglig, og tenkte snart å begynne med middagsmat. Noen som har erfaringer??
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 jeg amma bare noen dager jeg, men skulle gjerne fortsatt lenger. har du prøvd forskjellige smokker på flaskene? du kan kanskje begynne å prøve med tutekopp snart? det begynte jeg med rundt den tida. ellers har jeg ikke så mange råd og komme med desverre.. min nekter nå å drikke mme.. han slutta med det da han var 8mndr. prøver fortsatt litt innimellom, men da nekter han og drikke. så her går det i hmelk.. men det beste er nok å få i de mme ihvertfall:)
zane Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Hun vil ikke ta tutkopp da? Orker du ikke å amme og synes morsmelkerstatning blir et pes, så er jo h-melk et alternativ da! Ammet størsten min til han var året, og holder på med minstemann som er 9 mnd, men han gidder ikke å ta pupp nå lengere han heller, så blir nok så jeg slutter veldig snart.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Ja, driver og introduserer tutekopp nå med vann, og det går greit, men går jo mye senere.. Har prøvd ALT av flasker som er på markedet.. men kanskje vi får prøve de en runde til.. men tusen takk for svar;)
LoveInMyTummy Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Hei! Jenta mi på litt over 7 mnd har vært urolig ved puppen i ca 3 mnd. Men har hun begynt å bite igjen. Brystvortene mine er lilla/blå og veldig såre. Nå orker jeg ikke mer amming på dagtid, men synes det er veldig trist. Håper hun godtar mme. Huff, nå sitter jeg her og griner...
lisje marthemora Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Jenta mi er 10 mnd, og jeg ammer fortsatt 2-3 ganger i døgnet.Ja når det gjelder biting så er jeg akkurat nå så heldig at vi bruker ammeskjold, og har brukt det siden hun var 3 uker. Så det er ikke vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå