Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 jeg trener aerobic hjemme 4 ganger i uken..en timer per gang. har stepbrett som er ganske høyt. prøver å gå ned i vekt, spiser også sunt og ikke noe godteri (kun på lørdager) men han mener at dette er bare tull..jeg må jogge en time hver dag for at det skal bli noe greie på dette. så nå skal jeg tvinge han å steppe i en time og se hvor sliiten han blir..blææh
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Hæ? Han mener at det bare er jogging som hjelper? Han har ikke så god greie på dette med kosthold og trening skjønner jeg:) Men når resultatene kommer kan du glede deg til å si "hva var det jeg sa?"
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 han trener vekter selv, så kondisen hans er på bånn
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 han tror de aerobics dvd til hjemmebruk er bare tull..Han har faktisk ganske god greie på trening derfor skjønner jeg ikke problemet hans
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Så flink du er, da:) Hvor har du kjøpt stepbrett?
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 er så irriterende å stå å steppe og svette og vite at han tenker: dette er bare tull
Sivalur Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Drit i han og fortsett med ditt eget opplegg, du er på riktig vei!! Lykke til videre, så flink du er som klarer å kutte ut snop og trene fire ganger i uken!! Er jammen ikke mange som klarer det.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Husker ikke, er så lenge siden..Fikk det av foreldrene mine til jul en gang, men så de hadde på Coop Obs til170kr..vet ikke hvor bra det er da
Den drygaste Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 husker jeg ble med en venninne på styrkestep 2 en dag, og det var jo helt forferdelig, jeg var jo nybegynner, røyker og overvektig. trodde jeg skulle kaste opp! og jogge klarer jeg helt fint. det er PISS det samboeren din sier! prøv å la han stå og styre på non stop med stepperen så får vi se om han blir litt svett!
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 Hadde aldri i verden giddet å hørt på samboeren min hvis han hadde påstått det. Og hvis han i neste setning påstår at han har god greie på trening så hadde jeg bare ledd.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 Vet jeg brude drite i det han sier, men jeg mister litt motet..argh
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 1. februar 2008 #12 Skrevet 1. februar 2008 Men hvis du har litt peiling på trening selv, så skjønner du vel at han tar feil? Hvis ikke så kan jo jeg fortelle deg det: Han tar feil. Sånn. keep ut the good work.
Miss Foster Skrevet 1. februar 2008 #13 Skrevet 1. februar 2008 hmmm... mye greie på trening kan han ikke ha hvis han hevder at step ikke funker. Har selv en samboer som har vært bodybuilder, er utdannet treningsinstruktør og personlig trener, og han sier at step faktisk er veldig bra for å gå ned i vekt. Gikk selv ned 10kg ved bruk av stepmaskin fra mars til august i fjor. Såklart intensiteten må være høy samt at man tar lange steg - hvis du skjønner hva jeg mener. Så be ham ta vektene sine og stappe dem en viss plass du... )
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #14 Skrevet 1. februar 2008 Ja vet han tar feil..Skal spørre inne på Treningsforum så han kan se det selv svart på hvitt
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #17 Skrevet 1. februar 2008 Hehehehe... Husker jeg og noen venninder fikk høre latteren av mennene våre når dem så at vi var på pump. For det er jo ikke tunge vekter man tar på der, men det er faen meg tungt nok! Neeeeida..... Vi bare koste oss den timen vi! Vel, vi tok gutta med vi *moahhaaaa* Dem var ikke høye i hatten etter 1 time der nei, for det var tungt ja. Så dem har aldri sagt noe i ettertid
Lykkelig g~g~j Skrevet 1. februar 2008 #18 Skrevet 1. februar 2008 steike flink du e... her er d nærmeste eg kommer treningsfilmer i hjemmet å tørke støv av dem.. arg arg,,.. eg å vil ... hihi.. stå på! drit i mannfolka, de skjønner d ikke. Er bra han trener vekter men d hjelper ikke på kondiss og sånn.. stå på!!!
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #19 Skrevet 1. februar 2008 haha dødsbra ja det var den han sa: ser ut som du koser deg..
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 1. februar 2008 #20 Skrevet 1. februar 2008 til dere som lurer på hvor en kan kjøpe steppbrett... et tips: jeg har trent step med baderomskrakken til ungene (sånn god og solid med gummi under så den står stødig) ikke akkurat megahøy da, men får no opp kondisen likevel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå