nygift med spire i magen nr2 Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Har vært bekymret da vi ikke har hørt hjertelyd enda, og de siste dagene har jeg hatt så mensmurring... er 18+1 idag, så jeg ringte jordmor og har vært der,men hun fant ikke hjertelyd idag heller så da sendte hun jeg videre på UL... skal være der om en time.. jeg gruer meg såååå sinnsykt..tenk om noe er galt... Har kjent liv, men ikke i det siste... jordmor sa at dette var helt normalt..og at hun regner meg at alt er bra, men jeg er litt redd ja... Huff... sorry folkens, men jeg måtte bare få det ut... !!
snart mor til 3 Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 lykke så masse til!!! hvis du har kjent liv tidligere så skal du nok bare slappe av... hadde selv en lengre stille periode etter å ha startet å kjenne liv, og var livredd før UL... hjertelyden kan være vanskelig å høre av mange årsaker,så trenger ikke være noe galt... krysser fingrene for deg....du må bare prøve å puste rolig selv om at det kan være vanskelig... under en time igjen nå så vet du hva du står ovenfor... håper alt går bra..... mange varme tanker sendes avgårde...
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Det går sååå fint. Den mensmurringa di er kanskje bare fordi du gruer deg. Det betyr ikke så mye at hun ikke fant hjertelyden. Noen ganger leter de bare på feil sted:) Lykke til.
Bullock Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Skjønner godt at du bekymrer deg likevel, det ville vi vel alle gjort tror jeg Håper alt er iorden og at du kan snu bekymring til endeløs glede
Leah<3Mamma Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 det går helt sikkert bra=) masse lykke til:)
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Ønker deg lykke til, og krysser fingrene for at alt er supert! Skjønner veldig godt hvor redd du er! Håper på en positiv oppdatering når du er tilbake! Mange klemmer fra
Tante Bassa Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Uff, skjønner at du er bekymret. Får håpe alt er bra med den lille. Tenker på deg :-)
Cathrine 85ogEmil Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Sender deg masse lykketil:)Får vi vite hvordan d går?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Vil også ønske deg lykke til. Du er vel alt på UL nå, men håper at alt viser seg å være i skjønneste orden.
Mops7 Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 Nå er du nok ferdig, så da er det vel litt sent å si lykke til, mn håper alt gikk strålende fint, og at du kommer hjem med en glad ro og bilder av en skjønn liten baby:)
Venterbabyjuli10 Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 Lykke til, alt er nok i skjønneste orden, men alltid godt å få vite det..!! Ville nok alle følt oss som deg...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #12 Skrevet 1. februar 2008 Kjempemye lykke til, håper alt gikk bra? Men du er nok ferdig nå? Får vi oppdatering?
nygift med spire i magen nr2 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. februar 2008 Hei på dere alle sammen Tusen takk for lykkehilsner Det gikk KJEMPE fint... alt så ut til å være i skjønneste orden og h*n vinket til oss der inne Fikk med oss et heller dårlig UL bilde av høyre armen hans.... men for all det bedre enn ingenting... nå er jeg bare såååå glad og puster lettet ut... sovner som en stein på sofaen når vi kom hjem her... har nok sovet litt dårlig i det siste ! Men tusen takk folkens dere er en STRÅLENDE gjeng Mange god helg klemmer fra Sandefjord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå