nicknavn Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Vet ikke om det heter det, men i alle fall skal det ta vares på alle esker, embalasje, isopor og gud vet hva. Holder på å blir sprø av alle de eskene han har lagt i kjelleren. Det er esker fra tv`n, pc`n, vogna, steroanlegg, høytalere, eskene som sykkel hjelmene var i, esker fra leker, fra gaver, fra alt mulig rart. Spurte en dag hva han hadde tenkt å bruke de til og svaret var. "ja, det kan jo komme godt med en gang vi trenger å pakke inn gaver f.eks, eller skal pakke bort tv`n. Holder ikke for meg, så i dag har jeg kastet en del små esker og i morgen forsvinner noen av de store. Har din mann/ kjæreste noen ting som "bare må" taes vare på.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 hmmm.. ikke no spesielt som jeg kommer på.. men han liker vel egentlig ikke å hive noen ting så å si... (utenom boss seff da) ... Det henger igjen fra han var liten.. da samlet og sparte han på aaaall slags.. tannbørster osv haha:P Og så hadde han en million med bamser.. kunne jo ikke kaste dem.. så endte ofte med at han sov på gulvet, imens bamsene hadde senga... Så søt atte;)
Martin+Mamma Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 espen askeladd mener du;) ja her er det jaggu mye rart i garasjen. har blitt litt bedre siste året,men er forsatt haugevis med det jeg betegner som brask.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Min tar vare på alle mulige ledninger og dingser, endel av dem er jo tillogmed ødelagt =P Ellers er det jeg som står for det meste av hamstringen - kan jo ikke kaste alle skattene mine....blæh! Hehe! Må ta en opprydning snart, for loftet hvor alt er skal pusses opp, så da må endel bort.
Dudelidum Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Synes jo det er dårlig gjort å bare kaste dem uten at dere diskuterer det. Det kan jo være at noen av eskene er mer viktig for ham enn andre :-) Jeg synes du skal si i fra om at alle eskene plager deg og at dere ikke kan ha det sånn, og så får det bli hans jobb å skjære ned på antallet. Jeg har mange ting jeg bare "må" ta vare på og jeg hadde klikket helt om min kjære bare hadde begynt å kaste.
Den drygaste Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 ja! her sparer han på ALT av dykkerutstyr, er så lei av å stumpe i det dritet der hver gang jeg skal inn i boden og hente ved! greit at han har masse dykkerutstyr men han kan flytte det VEKK en plass sånn at vi kan gå på gulvet!
Sommer&Sol (: Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Her går det i dataskjermer og alt av datautstyr, ødelagt eller ikke.
nicknavn Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. februar 2008 Nei, akkurat det syns jeg ikke er noe å diskutere, om jeg skal få lov til å kaste eskene til sykkelhjelmene, eskene til noen vaser han har fått, esker til bil leker. osv. Om de eskene har noen affeksjonsverdi for han, så har han problemer, som jeg ser det. Om han blir sur for det så bryr jeg meg ikke om det og dessuten tror jeg ikke at han vil merke at de eskene er borte. Vi har pratet om de esken flere ganger, så sjansen har han hatt til å få noen vekk. For å være snill har jeg tatt vare på de store eskene, til tv`n f.eks.
Mille** Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 Haha....sånn er mannen min også. Tar vare på esker til tv, dvd, playstation, minianlegg osv osv.....Hiver de opp på loftet da, så jeg slipper å se de. Kommer sikkert til nytte den dagen vi skal flytte, men irriterer meg litt over de alikevel. Men neste gang vi flytter blir for siste gang, så da SKAL de eskene i søpla. ;o)
Brillemamma Skrevet 1. februar 2008 #12 Skrevet 1. februar 2008 Han må ta vare på ALLE blad han kjøper! Kan jo ikke kaste de..Når jeg spørr hva han skal med de, så har han ikke noe svar..men kaste de kan man jo ikke! Har sikkert rundt 1000 blad liggende fra maange år tilbake...
Teltpluggen Skrevet 1. februar 2008 #13 Skrevet 1. februar 2008 Jeg kan få noen esker!! er midt i pakking og har manko på esker:P her i huset skal ALT av datautstyr spares på i tilfelle noen trenger det:P(han bygger/fikser datamaskiner for venner og kjente:P)
Gjest irismor Skrevet 1. februar 2008 #14 Skrevet 1. februar 2008 Han har pistolhylsene i esker *smiler* Og så lader han de på nytt for å bruke til konkuranseskyting.
Mille** Skrevet 1. februar 2008 #15 Skrevet 1. februar 2008 Blader ja, det samler han forresten også på. Heldigvis kjøper han bare ett blad, og det er illustrert vitenskap, men han kan ikke kaste de når han har lest de, neida, det går ikke!
litakine og Theodor Skrevet 1. februar 2008 #16 Skrevet 1. februar 2008 joda, min kjære samler på gamle snøscootere han, fra 60 og 70-tallet... og så driver han og pusser dem opp. tid- og plasskrevende. har masse annet rask liggende over alt også, det kan jo komme til nytte, holder på å bli gal, for vi har lite oppbevaringsplass
Adalis Skrevet 1. februar 2008 #17 Skrevet 1. februar 2008 Eksen min måtte spare på alt av skruere, ødelagte kontakter, ledninger, og andre duppeditter. Han skulle fikse de og bruke de opp igjen... Hah... Og masse, masse klær. Kunne aldri kastes! Så jeg gjemte mesteparten av klærne hans, og etter en måned fortalte jeg det, og sa at hvis han kom med beskrivelse av ett plagg han trengte i løpet av neste måned, skulle han få tilbake det. Han husket ingenting, så da hivde jeg alt! Hehe...
nicknavn Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #18 Skrevet 1. februar 2008 Tenkte at de sto litt rundt omkring på hyller, skap og sånt.:-)
klg,2 boys now:) Skrevet 1. februar 2008 #19 Skrevet 1. februar 2008 å finnes det flere.har ekser fra alt vi å.+ at han er intersert i alt som har med krig å gjøre.har masse svart/hvit bilder av folk og plasser som vi ikke aner hvem er.hjelmer,kart å gud vet hva.å frimerker da selvfølgelig,og bilutstyr,turboer,bremsskvier you name it.hadde opprydning en dag å da kasta jeg mange esker på ting vi ikke en gang har lenger.å en bærepose med ledninger fra ting vi ikke har..klikker snart.jeg elsker å kaste ting da.så noen ganger får "lagrene"hans igjenom gå.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 1. februar 2008 #20 Skrevet 1. februar 2008 ha ha ha:) min klarer ikke kaste klær.De kan jo komme godt med på tur (han har 1 sort sekk med turklær),male,fikse bilen og annet.......men hvor mye trenger han til det????ha ha ha:D
Gjest irismor Skrevet 1. februar 2008 #21 Skrevet 1. februar 2008 Hyller, skap, kjelleren og under senga ;-) Snuppa er 21 mnd og kan skille hvilke hylser som er verdt å ta vare på og ikke. Hun har rosa hørselvern og rosa "hylsebøtte" som det står pappas jente på =) klart hun må være med pappa å plukke hylser når han er ferdig på treningen.
nicknavn Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #22 Skrevet 1. februar 2008 Når jeg skrev at jeg tenkte de sto på hyller etc, så mente jeg på rekke og rad, uten at de lå i esker. Eller kansje har har det:-) som trofeèr. Så søt hun må være med rosa hørselsvern:-)
grå :) Skrevet 1. februar 2008 #23 Skrevet 1. februar 2008 her i huset er det jeg som er den store synderen. er veldig sånn at jeg tar vare på alt mulig. jeg har vel det meste av kladdeark, notatbøker, lærebøker, bøker som er komemt i hus og i det hele tatt. trenger ikke være helt engang hvis jeg har funent ut at det erpent eller har ett eller annet minne knytta til seg. er det salg så er jeg klar og leter etter ting. er jo ikke rart det flyter her. burde hatt noen til å bare kaste for meg. har heldigvis begynt å få kasta unna litt nå, men har en fint lager på loftet også *sukk*. ta ett eksempel: flytta til nesna for å gå på skole. hadde med meg en stor backpackersekk med det jeg trengte. så fikk jeg ettersendt noe via posten. greit nok. to år etter, da jeg flytta nedover, så hadde jeg en tilhenger og et stort bagasjerom hardstappa med greier som skulle nedover. hmmmm det er jo litt godt gjort også da. litt imponert over meg selv. er jo ikke akkurat shoppingmekka der heller liksom. *huffa*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå