Gå til innhold

Mannfolk og tomflasker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det verste jeg veit!!! Min vennindes teite exmann fra 4 år tilbake sender meg meldinger på facebook "ååå så sexy du er" " å du er sikkert like sexy som før. Synd du er gift" "synes du jeg er sexy?" og sånne idiotiske greier. Gutten er sikkert ensom og kanskje det er synd på ham men; hvorfor i hælvete skal jeg bli nødt til å få sånne idiotmeldinger når jeg ikke har gitt noe uttrykk for at han betyr noe mer for meg enn andre venninders dumme exer? Og mannen min blir jo så sjalu! Skal banke ham og følge etter meg og faen og hans oldemor. Dette blir for dramatisk. Jeg er gravid og dårlig. La meg være, prøver jeg å si, men da er jo det galt også. Hva gjør man med sånt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

funker det å slette han som venn, kanskje? eller det spiller vel kanskje ingen rolle, man får vel sendt meldinger allikevel. sikkert best å la vær å svare han, og bare slette alle meldingene han skriver. han blir vel lei til slutt vil jeg tro. skjønner at mannen din ikke liker det noe særlig.. nei, prøv å ignorere han, det er vel kanskje det eneste som hjelper..?

Skrevet

Kan du ikke legge ham til som venn og sette ham på ignore user eller noe sånt?

Høres jo utrolig irriterende ut det der!

På den andre siden er det jo fint med en beundrer, men det får da være måte på ;)

Jeg liker forreste utrykket fandens oldemor. Hehe.. ;)

Skrevet

Joda, men det er tenker på er om han leiter opp tlf nr mitt om jeg blokkerer ham. Det ville jo vært enda mer irriterende. Nå som jeg har fått igjen pusten er det nesten litt synd at gubben min mest har det i kjeften...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...