Den drygaste Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 INGEN POSTORDREBRUD ALTSÅ! skal skrive et brev til henne, men hva skriver man i et brev til en du ikke har møtt før? de er veldig forelsket og hun skal komme til norge og besøke han i en tre mnd tid, problemet er at hun ikke er tatt så godt imot av familien siden pappa sin eks tok han i å ha et forhold til henne bak ryggen hennes. men pappa var jo ikke forelsket lenger i konen sin, så nå er de gått fra hverandre. så jeg vil sende et brev til henne og få henne til å føle seg litt mer velkommen enn det hun gjør nå.. kommer til dere fordi jeg har ikke en anelse om hva jeg skal skrive. noen ideer?
futte (tm) Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Ville presentert meg selv og fortalt om deg og ungene. Sendt med et par bilder kanskje. Og fortelle at du gleder deg til hun kommer.
Den drygaste Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 takk for svar, jeg føler meg litt rådvill hehe, ja kanskje sende med noen bilder ja. stakkar hun føler seg jo ikke akkurat særlig velkommen, men pappa er jo så forelsket og siden de begge er voksne mennesker syns jeg de skal få bestemme over livene sine selv. jeg får prøve meg på engelsken og skrive hehe ha en fortsatt fin dag
Yummy*Mummy* Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 tror bilder av barna er veldig bra. Samboer til svigerfar er filipinsk, og hun elsker barn. De setter barn veldig høyt! og hun le heller ikke så veldig godt mottat av familien, så ser henne skjeldent på tilstelninger...
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Ville presentert meg selv, fortalt litt om familien din, barna dine, jobben din, hvilke interesser du har. Og kanskje at det var litt synd at hun opplever å ikke bli tatt så godt i mot, men kanskje si at faren din ikke var forelsket i konen lenger? Hvis ikke, ville hvert fall jeg begynt å lure litt.. Sånn at hun ikke tenker at "når han ikke er forelsket i meg lenger, går han bare"... Og at hun også risikerer å bli forlatt.. Spesielt Kanskje en dårlig ide, men et forslag;-)
Den drygaste Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2008 jo takk for svar damer, sitter og kladder et brev nå, pappa kommer på besøk senere og hjelper meg så det går nok fint dette eneste er engelsken som SUGER men pappa er god på dette så den går nok fint.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Oi, klapp på ryggen til du som hvertfall prøver:) Det er jo ikke hennes problem eller feil at han gjorde dette i feil rekkefølge..Hva du skriver eller hvordan du skriver det er sikkert helt uvesentlig, men at du skriver hjelper nok litt på å få oppholdet til å bli koseligere.
ana baroma Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Så flott at du er så positiv!! Onkelen til mannen min kom hjem med tante xx for noen år siden. Hun har med sitt vesen og gode humør sydd familien sammen, og han har til og med kontkat med barna sine takket være henne. Skriv litt om deg og famlien din og at du ønsker henne velkommen og gleder deg til å treffe henne:) Send med et bilde av dere kanskje? Lykke til!
futte (tm) Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Enig med deg. Ikke noe vits å være sur på henne hvertfall. Men et brev er en kjempehyggelig gest.
Den drygaste Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. februar 2008 ja , jeg må ærlig inrømme at jeg var litt skeptisk til henne i begynnelsen selv, for ehem.. hun er like gammel som meg... men de elsker hverandre, ingen tvil på det så jeg gir henne en sjangse i motsetning til resten av familien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå