Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sykmeldt resten av svangerskapet og kjeder meg noe sinnsykt når jeg går hjemme. Er 32+3.

Noen som har noe tips til hva jeg kan fylle dagene med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...Godt spørsmål..

 

Kan jo kanskje være med på disse BIM treffene som kommer...Rydde, danse litt i samme slengen, gå turer...

 

Eller rett og slett bare kose deg...=o)

 

 

 

Skrevet

Flytter inn i ny leilighet om 14 dager, så da blir det nok å henge fingrene i, men fram til da er jeg bare så sløv:) Føler at natt og dag overlapper hverandre. Kunne sikkert ha gått meg turer og slikt, men er ikke bestandig jeg kommer meg opp av sofaen:p huff... hehe.... Kunne startet med å vaske alt babytøyet, men er liksom ikke noe vits før vi får flyttet uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...