Gå til innhold

dere med barnefar som ikke ønsker kontakt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

tar dere kontakt innimellom?

forteller dere han ting ang ungen?

jeg har tilbudt meg å sende bilde, men det vil han ikke.

det eneste han vet er navnet, fødselsdato og at han har det bra. mer vil han visst ikke vite..

jeg har sendt et par meldinger rundt bursdagene, Bursdag om 1 uke, tilfelle du vil sende et kort el.l. Bursdagen var for 3 dager siden, tilfelle du glemte det.. bare fått ok som svar, ingen kort i posten. også har jeg sendt flyttemelding når vi har flytta..

null interesse...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke send han oppdateringer du. har samme problem med far til de eldste barna mine. jeg sender bilder av de til besteforeldrene i stede:)

Skrevet

Vesla mi har aldri fått så mye som et kort fra sin pappa. Han "hadde et barn fra før og trenger ikke ett til" sa han da jeg fortalte at jeg var gravid. Han har sett henne en gang, da hun var 4 mnd og siden har vi hverken sett eller hørt noe. Jeg har aldri send noe meldig eller ringt han for å minne han på bursdager eller noe. Ønsker han ikke kontakt så kan man ikke presse det på. Om barnefaren din en dag skulle forandre mening vil han finne adressen deres. La han heller jobbe litt for det da.

Skrevet

Drit i han.

Jeg er i samme situasjon!

BF til min sønn tar ikke heller kontakt.

Du klarer deg mye bedre uten!

Skrevet

Sier som de to over her - drit i han!

Du har gjort ditt, og kan avslutte det hele med god samvittighet. Du har prøvd og prøvd, men det har tydeligvis vært som å snakke til en vegg..

Syntes du bare skal gi faen i hele fyren!

Skrevet

Huff, det er fælt å si det, men jeg misunner dere! Tenker ofte at det ville heller vært bedre det, enn trusler og krangling med xen. Slitsomt og går utover lillemor nå som hun er eldre og begynner å forstå..

Skrevet

HI igjen..

JEG er over han altså. :) Men ville ære helt sikker på at det ikke er min skyld at han ikke har kontakt med datteren sin, hvis dere skjønner?

Når hun blir eldre kan jeg i det minste si at jeg har prøvd..

Bio far har ikke fortalt det til noen, andre enn samboeren sin (som han ble sammen med etter meg altså!) Så hans familie er (lykkelig?) uvitende om at han har en datter.

De aner jo ikke hvem jeg er, og jeg vet ikke hvem de er heller så.. Vi var aldri sammen, bare venner, som gikk for langt en kveld..

Skrevet

bf her nekter å skrive under på faskapserklæringen, han nekter å ha noe som helst med hun. jeg holdt meg unna han første året, sa verken ifra om når hun var født hva det var eller hva hun het.

nå driter jeg i han. jeg skal iallefall ha gjort mitt slik at eg kan ha det på det rette, så kan han ryke å reise til helvettet etter det. foreldrene og søsteren har eg og fortalt nå, men har ikke hørt noe som helst..

tenkte eg skulle sende en kopi av fødselsattesten til de når DNA testen er blitt tatt og jeg har det svartpåkvitt at han er faren... sikkert litt teit, men ikke faen om han skal få holde på slik uten å få svi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...