Bare jeg er meg :o) Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Himmel og hav..!! Sto i parkeringshuset på senteret til morningen i dag.Det åpner kl 10 og kl var tre på.Vi satt i bilen. Så kommer da en bil og parkerer siden av oss.Mor,far og lille jenta på 20 mnd (dette er stemor,far og halvsøster til en gutt i klassen til eldste vår) går ut av bilen og kommer til låst dør.Alle setter seg inn i bilen igjen....datter foran på fanget.Mor og far tenner hver sin røyk og alle vinduene er igjen!!??!!??!! Hvamed å røyke utafor!??!!?? Dajeg gikk ut av bilen titta jeg bort på de....og de smilte og hilste på meg.Klarte ikke å dy meg jeg,så jeg bare rista oppgitt på hue.... Hadde dere sagt noe....eller lata som ikkeno? At folk tørr sier jeg bare...i disse antirøyketidene.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Nei. Hva tror du du ville oppnå ved å si fra egentlig. Det er så fra blir jo bare sånn at en selv skal kunne føle seg bedre en andre. Tror du de ville slutta å røyke om noen sa fra. Neppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå