Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Knappene på trekkene er nesten umulige å kneppe fast på vogna om man er ute og det er kuldegrader.. De hopper rett av igjen. Må kneppe mange ganger før de endelig sitter. Kalesjen er trang, så ryggen på vogna og kalesjen "setter seg fast" i hverandre når man skal legge ned eller sette opp en av dem. Understellet/ håndtaket er skjevt. Det må ha vært sånn da vi fikk den, men vi oppdaget det så sent at vi har ikke tatt den med tilbake til butikken for å klage. Skulle ha gjort det. Vogna er brukt på normal måte, så om den har blitt skjev etter kjøp er det uansett for dårlig. Det ene hjulet var ikke limt, så det hoppet av når vi trillet. Limte det med superlim, men burde heller gått tilbake til butikken og klaget. Siden vogna var såpass dyr burde den fungere bedre, synes jeg. (Men for all del, det er en god vogn ellers, og jeg er fornøyd med den. )
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Vi har samme problem med knappene og kalesjen. Den ene knappen får vi ikke festa i det hele tatt. Syns også at kalesjen er litt slapp i fisken... Men ellers en super vogn!
☆Lille my* Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Hei! Ja knappene er ikke noe serlig!! Vogna vår var også skjev!! trekket ser også helt skjevt ut! Vi dro tilbake med vogna etter ca 3 måneder! jeg turte liksom aldri! De så den var skjev og ga oss nytt understell! men den ser fremdeles skikkelig skjev ut pga at trekket er sydd skjevt! skikkelig irriterende når vogna var så dyr!!
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Vi har vært å fikset hjulene 2 ganger.... Jeg synes kalesjen på sportsvognen er skikkelig vinglete.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Så er handlenettet under forferdelig upraktisk.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Enig i at kalesjen på sportsvogna er vinglete. Lurer på hvordan den er om 2 år, når den allerede er så slarkete som nå..
e-lin Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Vår city cross styrer hele tiden mot venstre når vi triller. Må til stadighet rette den opp for å kunne gå rett frem. utrolig irriterende! klagde til butikken og det var fremakslingen som var skjev..den hadde sansynligvis fått seg en "trøkk" under frakten til butikken. I tillegg så er stoffet på bagen revnet. Begge deler oppdaget vi dag 1 og nå to mndr senere har emmaljunga enda ikke fått fingen ut og sendt oss nye deler..arrrrg!!!
☆Lille my* Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Lå barna deres lenge i baggen på city crossen??
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 Tror han akkurat var blitt 7 mnd da vi byttet til sportsdelen.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #10 Skrevet 2. februar 2008 Vi hadde city bag, men bytta til sportsdelen litt før hun fylte 6 mnd. Hun ville ikke ligge lenger, men opp og se!
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 3. februar 2008 #11 Skrevet 3. februar 2008 Blir så oppgitt jeg også!! Til oss skylder de på posten, "at vogna må ha blitt slik under frakt".. Var inne i går og klagde på understellet, da det ene hjulet framme "klikker". I butikken fikk jeg velge meg et nytt City Cross understell, men det var samme feil på alle jo! Tok den som var minst "klikking" på, kom hjem, og oppdaget at hele understellet var skeivt. Ååå, blir så irritert. Vi har ikke brukt vogna enda, og den irriterer meg allerede. Trodde virkelig vi hadde funnet drømmevognen. Har jeg rett til å forlange f.eks en ny modell? En helt ny vogn liksom? Vi har kjøpt City Bag som vi tenkte vi skulle bruke de første 6 mnd. Bestilte vogna for 2 mnd siden, og har ikke fått sportsvogndelen enda.. Butikkdama sier at "traileren hadde veltet, og alle vognene hadde blitt stjelt på grensen fra Sverige". Noen synspunkter? Hva hadde dere gjort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå