ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Hun er helt gåen her hun ligger. Hoster til hun nesten kaster opp innimellom også. Har fått i henne en paracet nå da, men virker ikke som om feberen går ned. Tips?
Honningmelon Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Gutten vår på 4 år hadde det samme i feber da han hadde lungebetennelse her. Hostet til han kastet opp (slim).
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 Hmm, kanskje jeg burde tatt henne med til legen?
*Minnie Mus* Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Self er det mye, men er ikke farlig for små barn å ha det i feber. Sønnen min har det stadig vekk... Paracet paracet og enda litt til he he... Ville tatt henne med til legen uansett da, kan jo være noe hun må ha medisiner mot.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2008 Kommer ikke igjennom til legen =( Leste i sted på lommelegen.no at hvis man måler under armen skal man legge til 1 grad. Har bestandig lagt til 0,5 jeg. Har dere hørt det samme elr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå